  • Data: 2004-11-20 13:46:09
    Temat: Re: polkomtel i 3 złote:)
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...org> napisał w
    wiadomości news:cnnb1t$5u8$1@inews.gazeta.pl...

    > § 13
    >
    > Sposób płatności
    >
    > 1. Abonent zobowiązuje się do zapłaty rachunku telefonicznego w
    > terminie do 14 dni od daty wystawienia rachunku na wskazany w rachunku
    > telefonicznym rachunek bankowy POLKOMTEL.
    > 2. Za dzień zapłaty rachunku telefonicznego uważa się dzień wpływu
    > należności na rachunek bankowy POLKOMTEL, wpłaty należności do kasy
    > POLKOMTEL lub kasy wyznaczonych punktów sprzedaży.

    http://liwiusz.republika.pl/polkomtel/msr_mozna_bylo
    .html
    (strona 4 od początku - pierwszy akpit)

    drugi link, to jak dla mnie oświadczenie operatora kierowane do ogółu -
    powołałbym się na 384 i 385kc.
    http://www.bok.plusgsm.pl/cgi-bin/rightnow.cfg/php/e
    nduser/std_adp.php?p_sid
    =rA8n8-qh&p_lva=&p_faqid=576&p_created=1035887071&p_
    sp=cF9zcmNoPTEmcF9ncmlkc
    29ydD0mcF9yb3dfY250PTQ3JnBfc2VhcmNoX3RleHQ9Zm9ybXkgc
    LNhdG5vtmNpJnBfc2VhcmNoX
    3R5cGU9NCZwX3Byb2RfbHZsMT1_YW55fiZwX3Byb2RfbHZsMj1_Y
    W55fiZwX3NvcnRfYnk9ZGZsd
    CZwX3BhZ2U9MQ**&p_li=

    > Pocztowa usługa wpłaty na rachunek bankowy nie jest usługą powszechna. O
    > ile dobrze pamiętam, prawo do reklamacji takiej usługi ma tylko
    > zleceniodawca.

    > A sprawiedliwość można znaleźć w encyklopedii...
    zdaniem większości na pl.misc.telefonia.gsm - w google ;)

    > Dla mnie jest to po prostu pieniactwo. Ale Ty wiesz więcej.
    A dla mnie polkomtel po prostu nie chce ruszyć d**y tylko twierdzi, ze nie
    dotarło - nie jest skory również do przeprowadzenia jakiegokolwiek dowodu -
    niech prześle ksero wyciągu ze swojego rachunku bankowego - to ok - a ty
    chciałbyś, aby konsument przedsiębiorcy wierzył na słowo....

    p.
    W,