  • Data: 2004-11-20 11:18:39
    Temat: Re: polkomtel i 3 złote:)
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wirtualna napisał:

    > Użytkownik "Pawcio" <1...@w...spamowcow> napisał w
    > wiadomości news:cnlrog$akc$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > dochowałeś należytej staranności, gdyż:
    >
    > 1. Co najważniejsze - zapłaciłeś

    poczcie polskiej
    > 2. To operator ma udowodnić, że było inaczej

    zapis w księgach rachunkowych + dokumentach banku obsługującego operatora

    > 3. Tu uprawdopodobniłeś, że było tak jak mówisz

    ??? W jaki sposób?

    > 4. Operator nie ma prawa przerzucania na ciebie obowiązku wyjaśniania
    > sprawy - art.6kc jest bezlitosny!

    Z tego wynika, że operator sprawę juz wyjaśnił.

    > 5. Nie dyskutuj z konsultantami - pisz reklamacje i składaj za
    > potwierdzeniem odbioru z datą i pieczątką w salonach plusa. Odpowiedź masz
    > na piśmie, więc byle czego tak chętnie nie napiszą.

    Przeczytaj sobie najpierw, co oznacza słowo REKLAMACJA w przypadku usług
    telekomunikacyjnych

> [...]
    > w tym już pewne doświadczenie) - dołączysz informacyjnie do odwołania od
    > reklamacji z adnotacją, że jeśli nie uznają ci reklamacji, chętnie powództwo
    > złożysz i odżałujesz nawet te 30 pln na znaczki opłaty sądowej.
    >
    > to powinno załatwić sprawe i Polkomtel raczej powinien uznać - jeśli nie,
    > śmiało wytaczaj mu powództwo o ustalenie stanu faktycznego. Na rozprawe
    > zapewne nie będziesz musiał przyjeżdzać, poza tym mozna zaangażować w sprawe
    > prawnika z federacji konsumentów, który na rozprawę pójdzie za ciebie.

    Bomba.... I dzięi takim jak Ty ludzie psioczą na tzw. wymiar
    sprawiedliwości. I szukają sprawiedliwości w encyklopedii.

    M.