  • Data: 2004-11-20 15:22:21
    Temat: Re: polkomtel i 3 złote:)
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2004-11-19 23:19 :

    >Witam!
    >Mam pewien problem który chiałem tu przytoczyc i poznać Waszą opinię w tej sprawie.
    >Posiadam telefon abonamentowy w PlusGSM.
    >Za wrzesień otrzymałem rachunek- do zapłaty 67zł 10 grKwotę uregulowałem terminowo.
    >Za październik przyszedł nowy rachunek, na fakturze niby wszystko OK, za to na
    osobnej kartce
    > ( w tytule której znalazło się słowo faktura) ale która nią nie jest (jest to
    rozliczenie) znalazła się informacja
    >że za zeszły miesiąc wpłynęło im 64.10 zł.Nieco zdziwiony zadzwoniłem do obsługi
    klienta, powiedziałm im że posiadam
    >odcinek z poczty potwierdzający że uiściłem kwotę prawidłową.

    Miałem podobną sytuację. Dokonywałem przelewu w banku. Po jakimś czasie
    przychodzi od Commercial Union (odbiorcy) pismo, że jest 2 zł za mało.
    Sprawdzam kwitek - kwota się zgadza (blankiet był wypisany przez CU,
    więc pomylić się nie mogłem). W banku okazało się (wyciąg z konta), że
    to kasjerka się pomyliła i przelew był o 2 zł za niski. Musiałem
    dopłacić te 2 zł (bo rzeczywiście z konta poszła mniejsza kwota).
    Kasjerka zadeklarowała (ustnie), że w razie problemów bank pokryje
    wszelkie moje koszty wynikłe z tej pomyłki. Na szczęście CU uznał moje
    wyjaśnienia, ale to firma trochę bliższa klientowi niż PlusGSM.
    Proponuję, żebyś wyjaśnił na poczcie, bo to ona zawiniła - "okradła"
    Ciebie (nie Plusa) z 3 zł.
    Drugą sytuację miałem podobną, ale kasjerka jeszcze tego samego dnia się
    zorientowała i zadzwoniła do mnie, że się pomyliła i żebym przyszedł.
    - Szwejk

    PS. W obu przypadkach chodzi o "prywatyzowany" ostatnio bardzo duży bank.