  • 81. Data: 2006-07-28 10:20:00
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "Hikikomori San" <h...@g...pl> wrote in message
    news:44C9E434.54431539@gazeta.pl...

    > Myslisz, ze wszyscy motocyklisci jak jeden probowaliby ominac blokady i
    > taranowac policjantow?

    Wszyscy nie, ale tych paru nieroztropnych co by to zrobilo nie powinno do
    razu w plastikowym
    worku konczyc.

    Daniel

  • 82. Data: 2006-07-28 10:20:34
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> wrote in message
    > Powinien zastosowac sie do prawa i do procedury, strzelanie w plecy bo
    > ktos 10 sec temu stwarzal bezposrednie
    > zagroznie dla zycia lub zdrowia to zwyczajny odwet i zabojstwo.
    W przypadku pościgu za taką osobą też można użyć broni. Przejrzyj sobie
    dokładniej ten wątek lub ustawę o policji.

    Tomek

  • 83. Data: 2006-07-28 10:22:29
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    > Moze u nas ta cywilizacje zaczna wprowadzac od nauki tego w szkolach, nie
    > od mordowania ludzi.
    > Ja wiem ze taka lekcja jest skuteczniejsza i dzieci/rodzina zabitego juz
    > pewnie wie ze nie mozna
    > lekcewazyc policjanta z bronia, ale uczenie spoleczenstwa poprzez
    > mordowanie jego obywateli to
    > chyba nie jest droga do cywilizacji.
    Drogą do cywilizacji jest uciekanie przed policją?

    Tomek

  • 84. Data: 2006-07-28 10:22:43
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Robcio wrote:

    > Ogolnie rodzina i motocyklisty i kobiety powinna zaczac od sumy conajmniej
    > kilku milionow zlotych odszkodowania.

    Dobrze. Ale poprosze, nie=ch ja zwezma z Twoich podatkow. Mozesz sie
    nawewt zadeklarowac, ze czujesz obywatelski obowiazek wyplacenia im
    odszkodowan. I sam splacisz. Bo jesli oni znow wyplaca taka kase, to np.
    wezma z budzetu szkolenia kadetow. I wiecej policjanto bedzie
    popeklnialo podobne bledy, z braku wlasciwego przeszkolenia.

    Postulujesz w czesci postu,ze mieli wiedziec ,mieli przewidziec. Ale to
    nie grupa antyterrorki. To szeregowi policjanci. Ktorzy w oblawie na
    uzbrojonego bandyte biora udzial od swieta. Do tego dochodzi czynnik
    stresu. A ty wlasnie postyulujesz, zeby bidnej, niedofinansowanej
    policji jeszcze zabrac kase. Zeby nie mieli na szkolenia, na cwieczenia,
    na doskonalenie sie w akcjach tego typu. A takze, zeby nie mieli zadnej
    motywacji przy poscigach i nie wyciagali broni.

    To mzoe od razu rozporzadzic, ze polkicjant powinien uciekac w wypadku,
    gdy nie moze prosba zmusic czlowiaka do zatrzymanai sie czy chocby
    uciszenai.

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 85. Data: 2006-07-28 10:23:00
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Spoleczenstwo w wyborach wybralo wladze ktora nie potrafi wyszkolic
    policjantow to niech spoleczenstwo placi.
    Pomimo ze ani obecna ani poprzednia wladze nie jest ta na ktora glosowalem,
    czuje ze panstwo z moich podatkow powinno to odszkodowanie zaplacic - taki
    jest jego zasrany obowiazek.
    Nie mzoe byc tak ze dla dobra ogolu cierpia konkretnie ludzie i wcale nie
    maja na to ochoty.
    Stal sie wypadek, winnych tak na prawde nie ma, bo jest nim system szkolen.
    Ale tak czy inaczej policjanci bioracy w tym udzial powinni stracic prace i
    do konca zycia przynajmniej 40% ich dochodow powinno isc na rodziny
    pokrzywdzonych. No i oczywiscie wyrok za zabójstwo w zawiasach.
    Takie zakonczenie sprawy jest moim zdaniem uczciwe - wiem ze przepisy to
    inna rzeczywistosc

  • 86. Data: 2006-07-28 10:23:28
    Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl>

    odpowiedz wiec jak ty bys sie zachowal widzac zatrzymujacego cie
    policjanta ??

    tez bys uciekal ??

    postapil chlopak bardzo niemadrze, za to dostal niewspomiernie
    wysoka "kare", ale tak to dziala i kazdy o tym wie

    co by bylo gdyby faktycznie to byl ten bandyta,
    czy tez bys tu pisal o morderstwie ??
    bo w zasadzie tez bys powienien napisac z mysla, ze np. mogl
    to byc inny motocyklista

    wtedy zapewne media i wiekszosci spolecznstwa by to popralo

    a przeciez ze strony policji wiedza bylaby taka sama

    pozdrawiam

    Tomek

  • 87. Data: 2006-07-28 10:23:42
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    > Wszyscy nie, ale tych paru nieroztropnych co by to zrobilo nie powinno do
    > razu w plastikowym
    > worku konczyc.
    Fakt, tych paru nieroztropnych powinno skończyć na przyrdrożnych drzewach,
    ale nie zabierając nikogo ze sobą...

    Tomek

  • 88. Data: 2006-07-28 10:24:32
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Tomek wrote:

    > "Hikikomori San" <h...@g...pl> wrote in message
    > Tylko skąd biedny policjant ma skołować fortepian w tak krótkim czasie? ;)

    A o smiglowcach policyjnych to nie slyszal? Trzba zeby lataly z
    fortepianami gotowe do akcji. I widzisz, jaki banal.

  • 89. Data: 2006-07-28 10:25:07
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Robcio" <r...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > Takie zakonczenie sprawy jest moim zdaniem uczciwe - wiem ze przepisy to
    Wg opisu który mamy to policjanci działali przepisowo. Koniec sprawy.
    Jakie więc odszkodowanie?

    Tomek

  • 90. Data: 2006-07-28 10:25:34
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    i jak z Toba rozmawiac skoro to co czytasz interpretujesz po swojemu....?
    Moim zdaniem zaden z tych artykulow nie dal prawa policjantowi do
    zastrzelenie tego gościa.