  • 701. Data: 2006-08-01 10:50:24
    Temat: Re: Do Przemka R.
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> napisał w wiadomości
    news:ean6in$smr$1@inews.gazeta.pl...
    > "flower" <f...@w...pl> wrote in message

    > Pewnie ze imbecyle, zapewniam Cie ze gdyby przez blokade przejechal
    > rower/samochod osobowy
    > policja zachowalaby sie inaczej.

    Tak, a jak pociąg to jeszcze inaczej.
    O ile uwierzyć w uciekiniera na rowerze trudno, to ciekawe skąd Twoja
    pewność, że nie otworzyliby ognia do samochodu.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 702. Data: 2006-08-01 10:53:41
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: news-atman <z...@i...usunto.pl>

    Przemek R. wrote:

    > poscig, skuteczna blokada - na cala jezdniem nie jeden samochod i kowboj
    > wyskakujacy na srodek ulicy (skoro juz beda widziec w ktorym kierunku
    > zmierza) - + ewentulanie kolczatka, tym plicja dyspoinuje, mozna tez
    > uzyc karabinku z normalnym celownikeim (jak snajperskie, nie wierze by
    > policja takim czyms nie dysponowala)

    Tia, wozi ze sobą w radiowozach także działka przeciwlotnicze i katapulty.

    > by strezlac w opony gdy zwolni
    > przed blokada . A nie na oslep malym postolecikiem ktorym w sumei
    > trudnosc moze sprawiac precyzyjne wycelowanie.

    Może Tobie - z 25 metrów spokojnie można zmieścić cały magazynek w
    obrębie pól 8-10 tarczy TS-10.
    PM-84 (Glauberyt) to bardzo celna broń, a nie "pistolecik".

    > I postawic przed sad za spowodowanie zagrozenia.
    > Ale nie za wszelka cene zatrzymywac .... zwloki bo to przestaje spelniac
    > cel jakiemu sluza srodki przymusu. (podporzadkowanie sie poleceniom)

    Jesli ktoś próbuje przejechać Policjanta, musi liczyć się z tym, że
    funkcjonariusz wyśle za nim w pościg kilku kolegów o kalibrze 9mm.

    --
    ... Robert Jaroszuk ...
    GCS/IT/O d? s: a-- C++ ULB++++$ P+ L++++$ E--- W- K- N+ DI+ V-

  • 703. Data: 2006-08-01 11:01:38
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    Przemek R. napisał(a):
    > tak mowie o polsce, potafisz podac choc jeden art z procedury karnej
    > ktora ma na celu ochron przestepcy?

    A to na jakiej podstawie ciąga się po sądach kobietę, która mieszkając
    na odludziu raniła (w efekcie upadku - śmiertelnie) złodzieja drutu,
    który pozbawił ją późnym wieczorem światła.
    Może dla prawników obecność na sali sądowej to przyjemność - dla
    większości normalnych ludzi nie. A prawo do obrony tej kobiecie się
    należało. Złodziej sam podjął ryzyko, ale chyba był pewien, że w razie
    czego jak by mu ktoś "krzywdę" podczas roboty wyrządzi, to już sąd się
    nim zajmie!

    > A co do obrony rozumiem ze procz bronienia powinno byc zzezwolenie na
    > wykonanie wyroku smierci gdy nei ma zadnego zgrozenia?

    A gdzieś tak napisałem? A w ogóle to o jakim wyroku mówisz? Mam
    nieodparte wrażenie (pewnie to tylko pozory i mylę się), że prawnicy
    podnoszą krzyk przy takich wypadkach jak np. powyżej, bo okazuje się, że
    wcale nie są tacy niezbędni do życia ludziom, że może wystarczyłoby
    nieco uprościć prawo i pewne problemy w dużej mierze mogłyby się
    rozwiązać same. Mam nadzieję, że nie zostanie to zrozumiane jako wołanie
    o wolną amerykankę. Nie o to mi chodzi, aby przepisów prawa nie było. Są
    one niezbędne, ale w wielu przypadkach ograniczają np. możliwość obrony
    przed bandytami podczas gdy prawo powinno stać na straży praworządnych a
    nie bandytów.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 704. Data: 2006-08-01 11:08:56
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    news-atman napisał(a):

    > 1. Policjant mial prawo podejrzewać ze uciekający jest poszukiwanym
    > przestępcą (odpowiadał przekazanemu rysopisowi).

    motocykl W OGOLE NIE PASOWAL

    > 2. Zatrzymywany nie zastosował się do poleceń Policji i zaczął uciekać

    nie uprawnia do strzalu jezlei istnieje ralne zgarozenie w takim
    przypakdu utraty zycia

    > 3. Podczas próby ucieczki próbował zabić (przejechać) umundurowanego
    > funkcjonariusza Policji

    to jest tak aciagne ze az trudno uwierzyc, przejechanie motocyklem
    skonczylo by sie porazka na kierujacego to raz dwa, jezeli juz
    przejechal to w momencie strzalu nikomu nie zagrazal i wtedy nie ma
    prawa strzelac policjant jezeli istnieje wysokie prawdopodobienstwo
    utratyu zycia przez motocykliste. Nalezy zlaapc i postawic przed sadem

    > Tak więc zweryfikuj raz jeszcze swoje słowa:
    >
    > "jezeli nie bylo z jego strony bezposredniego zagrozenia dla zycia lub
    > zdrowia osob 3cich..."

    nie mam co weryfikowac, on moze strzelac w celu uchronienia przed
    bezposrodenim zagrozeniem a nie w celu ukarania za niebezpieczenstwo
    ktore JUZ ustalo.

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 705. Data: 2006-08-01 11:12:12
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > ....i w ten oto sposób wystrzelano członków klubu paintball... ;-/

    Jeśli biegali strzelając po osiedlu a nie odgrodzonym terenie to
    stwarzali niebezpieczeństwo dla mieszkańców więc wcale ich mi nie żal.
    Choć pewnie mówienie, że należało im się nie byłoby tu na miejscu. ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 706. Data: 2006-08-01 11:29:29
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    R2r napisał(a):

    > A to na jakiej podstawie ciąga się po sądach kobietę, która mieszkając
    > na odludziu raniła (w efekcie upadku - śmiertelnie) złodzieja drutu,
    > który pozbawił ją późnym wieczorem światła.

    jak ja to lubie, oczywiscie znasz akta sprawy?

    Pytam sie o prawo czy potrafosz podac art ktory chroni ?

    > A gdzieś tak napisałem? A w ogóle to o jakim wyroku mówisz?

    bo widzisz problemw tym ze obrona koneiczna zezwala na obrone nawet ze
    skutkiem smiertelnym, zezwala na duzo rzeczy wbrew temu co ziobro
    opowiada. Jak chcesz wiedziec co na ten temat uwaza Sad Najwyszszy to
    poczytaj tutaj:
    http://www.zbigniewziobro.org/index.php?option=com_c
    ontent&task=view&id=11&Itemid=15

    P.

  • 707. Data: 2006-08-01 11:38:09
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    Przemek R. napisał(a):
    > jak ja to lubie
    To zupełnie inaczej niż ja.

    > bo widzisz problemw tym ze obrona koneiczna zezwala na obrone nawet ze
    > skutkiem smiertelnym, zezwala na duzo rzeczy
    Ale jakbym tak miał się bronić to może się okazać że bardzo łatwo będzie
    mi zarzucić przekroczenie uprawnień.
    A ja _nie lubię_ włóczyć się po sądach.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 708. Data: 2006-08-01 11:38:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    R2r wrote:

    > A to na jakiej podstawie ciąga się po sądach kobietę, która mieszkając
    > na odludziu raniła (w efekcie upadku - śmiertelnie) złodzieja drutu,
    > który pozbawił ją późnym wieczorem światła.

    Na podstawie Art. 148 Kodeksu Karnego.

    > Może dla prawników obecność na sali sądowej to przyjemność - dla
    > większości normalnych ludzi nie. A prawo do obrony tej kobiecie się
    > należało.

    Obrony przed czym? Przed złodziejem drutu?

  • 709. Data: 2006-08-01 11:40:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    news-atman wrote:

    > 1. Policjant mial prawo podejrzewać ze uciekający jest poszukiwanym
    > przestępcą (odpowiadał przekazanemu rysopisowi).

    Rysopis: "humanoid na motocyklu".

    > 2. Zatrzymywany nie zastosował się do poleceń Policji i zaczął uciekać

    Taka jest wersja policji...

    > 3. Podczas próby ucieczki próbował zabić (przejechać) umundurowanego
    > funkcjonariusza Policji

    A to już jest żałosne... Nikt, kto ma pojęcie o jeździe na motocyklu,
    nie uwierzy w tę bzdurę.

  • 710. Data: 2006-08-01 11:42:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    R2r wrote:

    > Bo to - moim zdaniem - cokolwiek idiotyczna (przynajmniej w wielu
    > przypadkach instytucja). Jeżeli do domu wszedł Ci rabuś, to powinieneś
    > móc go zastrzelić bez pytania czy i w co jest uzbrojony, sprawdzania czy
    > nie żartuje. Jedno ostrzeżenie, a potem eliminacja chwasta. Ale widać w

    Oooo, ile bym dał, żebyś kiedyś zabłądził i trafił nocą na niewłaściwą
    posesję ;->

    > Polsce zbyt duża jest grupa interesu złodziejskiego aby można było
    > wprowadzić zasadę "mój dom moją twierdzą".

    Czy wykopałeś już fosę i przygotowałeś wrzącą smołę?