  • 561. Data: 2006-07-29 22:13:23
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    inkaso wrote:

    > 1. seria maszynowa w plecy i po oknach nie jest zgodna z prawem

    nie bylo serii maszynoqwej, reszta niewazna w zwiazkuz brakiem
    zaistnienia serii maszynowej, odrzucam sprzeciw.

    > 2. jezeli kaza mu wyskoczyc z okna, to co?

    Komu? Kto kaze?

    > teraz bedzie rutynowe szukanie kozla ofiarnego.

    So what?

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 562. Data: 2006-07-29 22:13:59
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > Nie zapadl. Zdania sa podzielone. chocby na tej grupie.

    > Widisz. Dokaldnie punkt oznaczony 3 -- tam strzlali. zA zaczal icuekac
    > mijajac pkt 1)
    >
    > Dzieki za rysunek pogladowy, na nim dokladnie zauwazysz, jak po kolei
    > ten bandyta przekonywal policjantow, ze jest tym, kogo szukaja...

    co dalej nie daje prawa strzelania w plecy.

  • 563. Data: 2006-07-29 22:15:57
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    inkaso wrote:

    > dla zaistnienia przestepstwa nikt nie musial zginac. Strzelanie po
    > elewacjach zamieszkalych budynkow jest przestepstwem.

    Po jakiej kurwa elewacji? Wymysliles sobie znow cos. Nigdzi enie ma info
    o strzalaniu po elewacji.

    > zgadza sie. Natomiast kiedy gornik narazi inych swoim debilizmem, to
    > ponosi odpowiedzialnosc karna.

    No chyba, ze go nie moga wykopac z zawaliska...

    > natomiast spadochorniarz skaczacy na Plac Defilad popelnia juz przestepstwo.

    Tak? Poniewaz bo?

    > jestesmy na grupie prawnej, a nie piwnej.

    No a pierdolisz jak za budka z tanimi winami. A mnie nie pozwalasz. To
    sie nazywa sprawiedliwosc spoleczna ;)

    > Nie musi nastapic smierc, zeby zaistnialo przestepstwo stworzenia ryzyka.

    dlatego zastrzelili go, choc nie udalo mu sie zabic/przejechac
    policjanta. Stworzy. ryzyko, przestepstwo wobec funkcjonariusza. I
    rozpedzal sie stwarzac dalsze ryzyko.

  • 564. Data: 2006-07-29 22:19:33
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Gupi jestes. Ale tak mozemy do ustranej smierci. Tlumaczyc. Nie
    > zrozumiesz. A jak zrozumiesz to zaraz wymyslis zinny przyklad, o japkach
    > albo o czymkolwiek innym, do ktorego poprzedni komentarz nie bedzie
    > pasowal i znow zakrzykniesz "widzisz!!!! znow strzelasz do bezbronnych
    > zydowskich dzieci!!!" :)

    Nie "gupi", tylko "głupi",
    nie "japkach", tylko "jabłkach"...

  • 565. Data: 2006-07-29 22:19:34
    Temat: Re: Do Przemka R.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "inkaso" <m...@a...pl> napisal w wiadomosci

    > Dyskutujemy przypadek spod Lublina.
    > za duzo filmow ogladasz.
    >
    > Przede wszystkim w USA podejrzenie, powtarzam, podejrzenie, rabunku, nie jest
    > podstawa blokady. Debil za taka samodzielna blokade wylecial by z pracy. I po
    > ptokach.

    Napad z bronia w reku, to przestepstwo federalne i prowadzi sie za takim gosciem
    jak najbardziej poscig.

  • 566. Data: 2006-07-29 22:20:15
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    inkaso wrote:

    > i...? jakie szkody to spowoduje?

    Wiesz, jakby ci to powiedziec. Gdy bandyta, rabus, morderca, a wlasciwie
    rozmywa sie we mgle, to nie jest zbyt dobrze. Bo on juz zle zrobil i
    minie go kara. Owszem, okazalo sie, ze on nie byl tym bandyta, ktorego
    szukali. Byl innym, mniej groznym bandyta-motorzysta.

    > Twierdzisz ze ten zamieszkaly w Chodlu debilek nie wiedzial czyj to motor?

    Twierdze ze tak moglo byc.

    Twierdzisz ze wiedzial.

    I potrafisz to udowodnic?

    > ROTFL
    >
    > Cos jak w Magdalence. Tez dobrze chcieli i tez im nie wyszlo ;-P

    Tyto jeste pojebany jak porownujesz magadalenke z przypadkowa kontrola
    ;)

    > Nie ulega watpliwosci ze morderca musial wiedziec czyj to motor.
    --^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^

    Dowod prosze, albo prosze odszczekac.

    acha, dowodyz Faktu i SE nie sa brane pod uwage.

    > W koncu
    > ile takich jest w okolicy Chodla?

    Nie wiem. Moze siedem?

    Ale to jest zadanie dla detektywow. Moga zrobic dobra detektywistyczna
    robote i zobaczyc jak wiele motorow tego typu jest w okolicy ;)

    > Jak to nie? A milicjant obywatelski Rysio Siewierski to co? Nie ladnie
    > wyrzekac sie chlubnej kariery PRLu.

    Tak. Jestes powalony, wlasnie otrzymalem dowod potwierdzajacymoja teze
    ;)

  • 567. Data: 2006-07-29 22:21:22
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

  • 568. Data: 2006-07-29 22:22:56
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    inkaso wrote:

    > dobrze ze jednak nie bylo tych trampek w opisie.

    Jezeli uwazasz, ze trampki i motro to juz wszystko, to jestes 10 razy
    glupszy od tego motorzysty ;)))

    Nie, nie byl to komplement (to na wszelki wypadek, jakbys nei zakaczyl
    ;P))))))))))))))))

    > Nie nie wystarczy. Konwencja precyzuje ze pozbawienie zycia musi byc
    > niezbedna dla funksjonowania demokratycznego spoleczenstwa.

    Czekaj, za duzo chyba juz wypilem. Bo gada mi sie z Toba swietnie, ale
    nie rozumiem czasem czego piszesz. Wiec musisz tez niezle miec juz w
    czubie ;))))))))))))

  • 569. Data: 2006-07-29 22:23:28
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > Po jakiej kurwa elewacji? Wymysliles sobie znow cos. Nigdzi enie ma info
    > o strzalaniu po elewacji.

    swiadkowie mowili w TVNie.

    > No chyba, ze go nie moga wykopac z zawaliska...

    > Tak? Poniewaz bo?

    stwarza swiadome zagrozenie dla przechodniow.

  • 570. Data: 2006-07-29 22:24:26
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    inkaso wrote:

    > Dobrze ze w opisie nie bylo jednak tych trampek.

    Moze brak trampek byuratowal mu zycie.

    > nie
    >
    > tak dzialaja tylko debile.

    Znaczy co., ze kontroluja i zatrzymuja pojazdy w obszarze oblawy?

    > fundamenalny blad w sztuce. Osob podejrzewanych o posiadanie broni nie
    > zatrzymuje sie w miejscach bardzo publicznych.

    a w miejscach srednio publicznych?

    a moze wcale sie nei zatrzymuje, tylklo sie czeka az sie zmecza u sie
    poddadza ;)))))))))))))