  • 201. Data: 2006-07-28 11:57:15
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R." wrote:

    > ALE TEN NIE BYL, jest to pomylka policji.

    Ale zachowywal sie, tak jakbybyl.Czyli dla Policji byl NIEBEZPIECZNY.

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 202. Data: 2006-07-28 11:58:15
    Od: ytorkin <a...@b...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > POSCIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    No ale co mieli zrobić gdy go dogonią? Ktoś zasugerował, że podkop jest
    dobrą metodą. Ale przecież wówczas też może mu się stać krzywda. Masz
    jakiś pomysł?

    Pozdrawiam,
    Arek

  • 203. Data: 2006-07-28 12:00:03
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Użytkownik "Tomek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > "Robcio" <r...@i...pl> wrote in message
    > Jaki błąd? Nie zatrzymał się. Wniosek z tego że nie były wystarczające.

    A kto zabraniał policji próbować dalej.

    > Wiesz co? Spotkajmy się. Ja będę jeździł motorem koło Ciebie i będziesz
    > odskakiwał w ostatniej chwili. Po "zabawie" pogadamy.

    > Ależ istniało: brak widocznych numerów....

    czyli nie istnialo, istnialoby gdyby widoczne numery byly odentyczne z
    zanotowanymi wczesniej

  • 204. Data: 2006-07-28 12:03:53
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Neko wrote:

    > Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w

    > Chuck Norris potrafi ;))

    Wiesz, ja tez potrafie. Ze strzelba na slonie moge ci odstrzelic nerki
    stojac przed tobą ;)

  • 205. Data: 2006-07-28 12:03:55
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

  • 206. Data: 2006-07-28 12:04:51
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    > czyli nie istnialo, istnialoby gdyby widoczne numery byly odentyczne z
    > zanotowanymi wczesniej
    Ależ właśnie dlatego że ich nie było widać to istniało.

    Tomek

  • 207. Data: 2006-07-28 12:04:53
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Henry (k)" wrote:

    > Ucieczka pirata drogowego

    Tylko... On po swoich akcjach nie byl juz "piratem drogowym" a
    ";podejrzanym o napad z bronia w reku uzbrojonym bandytom uciekajacym
    przed policyjna oblawa"

  • 208. Data: 2006-07-28 12:09:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a p...@t...gazeta.p
    l napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > a taki argument to mnei k. powala, swiadczy tylko o checi wykonania
    > wyroku

    zdaje sobie sprawe ze takie sprawy za zawsze trudne do rozsadzenia,
    zwlszcza ze jak mniemam znamy przebieg działania z relacji policji,
    swiadków a nie z nagrania wideo.
    Zastanawia mnie jedna rzecz - załóżmy ze gosc ominałby blokade i uciekł
    (wiadomo ze jak sciga sie motocykliste to zanim sie ruszy to on juz jest
    kawałek drogi do przodu i nie zawsze go zlapia). I teraz te puszczony
    motocyklista okazuje sie poszukiwanym bandziorem. Bandzior ten, kontynuujac
    ucieczke wchodzi do waszego domu i zabija całą rodzine. Co wtedy
    pisalibyście o postepowaniu policji? Dobrze ze nie uzyli broni, bo biedak
    by zginał?
    Oczywiscie wszystko pod warunkiem ze policja zachowywała sie na blokadzie
    prawidłowo, a nie było to działanie typu Poznań, ul. Bałtycka i łapanie
    dwóch grożnych licealistów...

    "W demokracji wolno głupcom głosować,
    w dyktaturze wolno głupcom rządzić." Bertrand Russell

  • 209. Data: 2006-07-28 12:18:22
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "Hikikomori San" <h...@g...pl> wrote in message

    > Takie jest ogolne stanowisko policji. I na razie nei ma poszlak, by
    > myslec inaczej.

    Na razie to gosc ma dwie dziury po kulach, ile dziur po kulach maja opony
    jego motocykla ?

    Daniel

  • 210. Data: 2006-07-28 12:18:46
    Od: "exxon" <j...@c...pl>

    jasne ze mial pecha ....

    ale widzial co sie stalo z tymi chlopakami w samochodzie (teraz jeden jest
    na wozku) ....

    trzeba umiec szybko oceniac ryzyko ....