  • 211. Data: 2006-07-28 12:40:52
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Budzik wrote:

    > Oczywiscie wszystko pod warunkiem ze policja zachowywała sie na blokadzie
    > prawidłowo, a nie było to działanie typu Poznań, ul. Bałtycka i łapanie
    > dwóch grożnych licealistów...

    Fakt. Ale tutaj przeslanki sa jednak takie, ze spodziewali sie bandyty,
    gorznego i uzbrojonego, akoles na motorze robil wszystko, zeby go wzieli
    za takiego wlasnie bandyte. Do tych warunkow dostosowali swoje
    poczynania.

    Zastana wia mnie, moze on byl w zmowie z bandytami. Moze mial po prostu
    odwrocic uwage od tamtych? A na zakonczenie wylgalby sie po prostu
    "niezatrzymaniemm na wezwanie policji". Tak sobie fantazjuje, ale moze
    taka byla jego motywacja. Wejscie do gangu. Alez by to byl material na
    teledysk ;)

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 212. Data: 2006-07-28 12:42:14
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Daniel Chlodzinski wrote:

    > Na razie to gosc ma dwie dziury po kulach,

    No poppatrz. A policjant wystrzelil w sumie 10 pocisków.

    > ile dziur po kulach maja opony jego motocykla ?

    W sumie gdyby motocyklista cialem nie zaslanial motoru, to bylyby dwie.

  • 213. Data: 2006-07-28 13:46:41
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tomek napisał(a):
> [...]
    > A co by było jakby się zatrzymał?
    > Uważam że powinien był się zatrzymać po strzałach ostrzegawczych. Co by się
    > stało? Byłby to sygnał do tego że można bezkarnie uciekać przed policją.

    > Dawno temu była dyskusja w mediach na temat tego że policja może strzelać do
    > kogoś jak się nie zatrzyma do kontroli drogowej. Umówmy się że nie zachował
    > się zgodnie z prawem. Czy za samo to powinien być zastrzelony? Wolałbym żeby
    > nie. Jednak każdy kto decyduje się na ucieczkę musi liczyć się z
    > konsekwencjami. Wyobrażasz sobie państwo gdzie można uciekać bezkarnie przed

    dlatego nalezy zrobic z faktu ucieczki przestepstwo zbrodni (od 3 lat)
    wowczas nie beda uciekac

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 214. Data: 2006-07-28 13:48:05
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Ale zachowywal sie, tak jakbybyl.Czyli dla Policji byl NIEBEZPIECZNY.

    to nie ma byc urojone niebezpieczenstwo a realne bezposrednie.

  • 215. Data: 2006-07-28 13:51:29
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    ytorkin napisał(a):
> [...]
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    > No ale co mieli zrobić gdy go dogonią? Ktoś zasugerował, że podkop jest
    > dobrą metodą. Ale przecież wówczas też może mu się stać krzywda. Masz
    > jakiś pomysł?

    zadam strasznie trudne pytanie, czym napedzany ejst silnik w motocyklu?

    P.

  • 216. Data: 2006-07-28 13:55:04
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tomek napisał(a):
    > "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote

    napisalem komentarz do ustawy. Np tutaj znajdziesz:

    http://www.paragraf.com.pl/karta.asp?kod=6477
    http://www.paragraf.com.pl/karta.asp?kod=3205

  • 217. Data: 2006-07-28 13:59:45
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > jakąś więź emocjonalną z motocyklistą. Niestety uciekając przed policją
    > to _on sam_ postawił się w takiej sytuacji, że ryzykował (choćby szybką
    > jazdą, bo nie wierzę, że uciekał nie przekraczając dozwolonej prędkości)
    > nie tylko swoje ale i innych użytkowników dróg (o czym wielu kierowców
    > często zapomina) zdrowie i życie. No i okazało się, że nie miał tyle
    > szczęścia aby umknąć, choć może i niewiele brakowało. Twoje tłumaczenia,
    > że policjant na pewno zdążyłby zrobić unik i motocyklista był tego
    > pewien i wobec tego nie stwarzał dla niego zagrożenia świadczy dodatkowo

    po prostu nie wierze zeby chcial motocyklem staranowac, taka wersja
    ZAWSZE sie pojawia w podobnych przypadkach. ZAWSZE

> [...]
    > I nie mam współczucia dla zastrzelonego rabusia, złodzieja czy innego
    > bandyty (choćby "tylko" ukradł radio z samochodu). A jeżeli ktoś dla
    > zabawy (bo po co inaczej jeśli przestępcą nie jest) udaje przed policją
    > takiego bandytę, to powinien się leczyć. To nie przestępcy lub osoby je
    > udające mają się czuć bezpiecznie, lecz normalni, ni wchodzący w
    > konflikt z prawem i organami ścigania ludzie. A na razie jest często
    > niestety odwrotnie czemu sprzyjają takie jak Twoja wypowiedzi i
    > atakowanie policji, że podjęła kroki zmierzające do ujęcia bandytów.

    sugerujesz ze on udawal bandyte? TO urojenie policjanat ktory strzelal.
    Gdyby on sie podszywal pod bandyte, udawal ze dokonuje przestepstwa itp
    w ogole by nie bylo tego watku, nie wkladaj mi wiec w usta slow ktorych
    nie napisalem (ze przestepcy maja czuc sie bezpieczni, a nie zwykli
    ludzie).

    P.

  • 218. Data: 2006-07-28 14:06:00
    Od: "Ola" <qwerty>

    > Moim zdaniem tlumaczenie ze ktos myslal iz sa to bandyta dowodzi jedynie
    > zamiaru wykonania wyroku na nim.

    I bardzo dobrze ze go zastrzelili, jednego bandyte mniej.
    W Hameryce jest tak, ze tylko podniesiesz reke na policjanta to Cie
    zastrzeli albo spaluje i to jest bardzo dobre. Tam sie kazdy bandyta policji
    boi i kazdy wie ze jak nie chce stracic zycia to poslusznie musi polozyc sie
    na ziemi. I o to wlasnie chodzi. Fikasz - uciekasz przed policja to Twoj
    wybor - ryzykujesz na wlasna odpowiedzialnosc. Plakac mi sie chce jak widze
    te akcje i nagonke prasy na zla policje, a to jakis mlodzik oko stracil bo
    rzucal kamieniami w policjantow i wielce zla policja nagle (bo dostal gumowa
    kula w oko). I bardzo dobrze, moim zdaniem powinni go zastrzelic od razu i
    byloby po klopocie. Kolejni by sie 10 razy zastanowili zanim zucili by cos w
    policje albo probowali uciekac. A tak to z bandytow i choloty dresiarskier
    robi sie mlodych kulturalnych ludzi w TV ktorzy to zostali bezczelnie i
    bezprawnie przez policje okaleczni/zabici. Koles mogl nie wchodzic na motor
    bez prawa jazdy czy tez bez jego zarejestrowania - nikt go nie zmuszal zeby
    to robic, takze nikt go nie zmuszal zeby uciekal przed policja. Zastrzelili
    go na jego wlasne zyczenie. I bardzo dobrze. Brawo policja wiecej takich
    akcji!

    pzdr,
    grzech

  • 219. Data: 2006-07-28 14:15:55
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Ola napisał(a):

    > I bardzo dobrze ze go zastrzelili, jednego bandyte mniej.

    jakiego znow bandyte?

> [...]
    > go na jego wlasne zyczenie. I bardzo dobrze. Brawo policja wiecej takich

    mam nadzieje ze cie zastrzela jak przejdziesz na czerwonym swietle ,
    wszak jako neibezpieczny bandyta mozesz spowodowac wypadek.

    P.

  • 220. Data: 2006-07-28 14:16:44
    Od: "Ola" <qwerty>

> [...]
    > napisalem (ze przestepcy maja czuc sie bezpieczni, a nie zwykli ludzie).

    Wiesz on nie udawal bandyty, on nim byl - lamal prawo - nie zatrzymal sie do
    kontroli, uciekal przed policja nieoznakowanym motorem.
    I bardzo dobrze ze go zastrzelili - popieram calkowicie policje.
    Moze mi jeszcze powiesz ze w ogole powinni sie z nim bawic w kotka i myszke?
    i zeby mu sie nic nie stalo to rozlozyc kolczatke na drodze a za nia 30
    materacow z pobliskiej szkoly zeby chlopa przy upadku sie nie poturbowal?
    Zastanow sie nad tym co ty piszesz bo sie kompromitujesz. Zastrzelili go na
    jego wlasne zyczenie. I tak powinno byc za kazdym razem jak fikasz za duzo
    policji - kula w leb i do piachu. Od razu by sie bandyci przestali czuc
    bezkarni i wykonywali kazde polecenie policjanta.

    pzdr,
    grzech