  • 41. Data: 2008-10-23 19:03:06
    Temat: Re: policja a haslo
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-10-23 17:54 Yyy napisał/a:

    > to jest IMHO baaardzo niepokojace gdyz chociazby mozna na takie stroby wiejsc
    > CZYSTYM przypadkiem!
    > (np. "buszujac" po stronach z calkiem LEGALNA ZWYKLA pornografia, jest tam
    > MULTUM roznych automatycznych przekierowan ktorych internauta NIE MA SZANS
    > nijak kontrolowac!)

    Używaj Opery, to Cię przypadkowo nie przekieruje :-)

    --
    animka

  • 42. Data: 2008-10-23 19:27:10
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote in

    > Uzywaj Opery, to Cię przypadkowo nie przekieruje :-)

    ale nie o to juz nawet chodzi! jest tam mnostwo roznych odnosnikow/linkow,
    np. pod kazdym obrazkiem/zdjeciem, na ktore klikasz w rozgoraczkowaniu ;) i
    nie wiesz gdzie cie to nalge zaprowadzi i jakie zdjecia NAGLE ukaza sie twoim
    oczkom!

    jak na razie ogladanie pornografi nie jest w Polsce nijak penalizowane
    a nawet co niektorzy lekarze/psycholodzy/seksuolodzy twierdza, ze to jest
    korzystne dla czlowieka z roznych wzgledow (oczywiscie jesli zazywane ze
    zdrowym umiarem :)) )
    wiec nie mozna nikogo winic, ze sobie cos tam przeglada w swoim prywatnym
    mieszkaniu
    i tutaj NAGLE wlezie calkiem przypadkiem na strone z pornografia dziecieca,
    co na dodatek nie zawsze OD RAZU jest oczywiste!
    ZOBACZY kilka zdjec I JUZ!!! jest, ze "SCIAGA ZDJECIA Z PORNOGRAFIA
    NIEDOZWOLONA!"

    prosze mnie oswiecic JAK to jest wlasciwie uregulowane prawnie
    bo zaczynam sie bac, ze LAMANE SA PRAWA CZLOWIEKA

    --
    Y?

  • 43. Data: 2008-10-24 16:13:46
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Animka napisał(a):

    > Używaj Opery, to Cię przypadkowo nie przekieruje :-)

    Oj... Siódma rano, dzwonek do drzwi, otwiersza a tam smutni panowie
    pokazują Ci zdjęcie przedstawiające dziecięcą pornografię po czym
    zatrzymują Cię za pedofilę ;)

    j.

  • 44. Data: 2008-10-24 20:12:54
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    januszek <j...@p...irc.pl> wrote in

    > Oj... Siódma rano, dzwonek do drzwi, otwiersza a tam smutni panowie
    > pokazuja Ci zdjęcie przedstawiajace dziecięca pornografię po czym
    > zatrzymuja Cię za pedofilę ;)

    a po rozprawie... KASTRACJA!

    --
    Y?

  • 45. Data: 2008-10-25 07:40:29
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 24 Oct 2008 20:12:54 +0000, Yyy napisał(a):

    > a po rozprawie... KASTRACJA!

    Animkę? ;)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 46. Data: 2008-10-25 08:47:11
    Temat: : policja a haslo
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    > A codo obowiązku podania hasła, to sprawdź archiwum grupy. Kilka dni temu
    > obszernie to opisywałem. Krótko - obowiązku podania nie masz, ale negatywne
    > skutki niepodania poniesiesz Ty.

    co to znaczy negatywne skutki? jak zniszcza sejf w ktorym nie ma nic
    nielegalnego czy zleca badanie komputera ktore nie da nic obciazajacego to z
    jakiej niby racji czym kolwiek mozna obciazac osobe u ktorej odbywa sie
    przeszukanie jezeli korzysta ona ze swoich ustawowych praw? W takim przypadku
    to ona powinna otrzymac odszkodowanie.

  • 47. Data: 2008-10-25 09:54:29
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-10-25 09:40 Olgierd napisał/a:

    > Animkę? ;)

    Nie, Olgierda ;-)

    --
    animka

  • 48. Data: 2008-10-25 13:33:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " autor" <n...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:gdumef$se$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > jakiej niby racji czym kolwiek mozna obciazac osobe u ktorej odbywa sie
    > przeszukanie jezeli korzysta ona ze swoich ustawowych praw? W takim

    A sprawdziłeś archiwum? Nie. Chodzi o negatywne skutki związane z tym
    przełamywaniem zabezpieczeń. W wypadku komputera zabiorą Ci go na kilka
    tygodni i wyślą do biegłego. No to nie będziesz miał komputera i danych z
    niego przez ten czas.

  • 49. Data: 2008-10-25 13:51:33
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    Olgierd <n...@r...org> wrote in

    > Animkę? ;)

    no wlasnie! to nowe prawo DYSKRYMINUJE za wzgledu na PLEC!
    dlaczego wsrod oskarzonych o pedofilie - TYLKO MEZCZYZNI mieliby byc poddani
    kastracji???

    TO NIE KONSTYTUCYJNE, co nie?

    P.S. a kobiety tez bywaja pedofilami, na kanale tv 'Planete' byl film
    dokumentalny prod. francuskiej mowiacy wlasnie o tym

    --
    Y?

  • 50. Data: 2008-10-25 13:54:44
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    " autor" <n...@g...pl> wrote in

    > jak zniszcza sejf w ktorym nie ma nic
    > nielegalnego czy zleca badanie komputera ktore nie da nic obciazajacego
    > to z jakiej niby racji czym kolwiek mozna obciazac osobe u ktorej odbywa
    > sie przeszukanie

    z racji 'dobra spolecznego' ktore jest nadrzedne nad wasko pojetym interesem
    jednostki ;))

    --
    Y?