    From: Michal <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pogryzienie na terenie zamknietej posesji
    Date: Mon, 10 Oct 2011 01:00:48 -0700 (PDT)

    > Poza tym Michał nie został ukarany (i też nie uważam że powinien, bo jednak
    > okoliczności wskazują że był to przypadek) tylko podpadł pod pewne
    > standardowe procedury. Zresztą chyba jest możliwość że pies, który ma ważne
    > szczepienia, zostaje u właściciela, tylko kilka razy (2-3?) musi się
    > pojawić u weterynarza.

    Wczoraj dostalem telefon od corki poszkodowanej, ktora rozmawiala z
    moim ojcem by dowiedziec sie czy poczuwam sie do winy (czyt.
    zaplacic). Nie wiem co bedzie ale z tego co widze, babka tego nie
    zostawi i moga byc niezle cyrki. Z informacji jakie uzyskalem od
    znajomego (prokurator) jest jedna okolicznosc lagodzaca- teren budowy.
    W takim przypadku jesli wystepuje odpowiednia informacja nawet przy
    otwartej bramie a nawet braku ogrodzenia obowiazuje calkowity zakar
    wstepu za wyjatkiem pracownikow, wlasciciela, kierownika budowy oraz
    nadzoru budowlanego. Mam nadzieje ze wobec tego jakos uda mi sie
    uniknac problemow