  • 11. Data: 2006-04-22 23:13:12
    Temat: Re: podpis na umowie
    Od: ...@...c

    Dnia Sat, 22 Apr 2006 19:08:31 +0200, milosh napisał(a):

    > czy umowa z siecia komorkowa ktora nie zostala podpisana przez pracownika
    > sieci a tylko podbito pieczatke jest wazna jak podpisana umowa?
    > Klient ktory zawarl taka umowe a pozniej zauwazyl ze nie ma podpisu domaga
    > sie zerwania umowy bez zaplaty kary umownej lub dodatkowych bonusow ofercie
    > (co akurat wiem ze w gre nie wchodzi) Czy mozna jakos gosciowi udowodnic ze
    > jest w bledzie czy raczej ma racje i w sadzie wygra??

    podpisujesz swój egzemplarz i juz jest umowa.

    --
    pozdrawiam,

  • 12. Data: 2006-04-22 23:27:21
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 22 Apr 2006 22:35:38 +0200, milosh napisał(a):

    > czy to ze zaplacil oznacza ze "przystapiono
    > do wykonania" ??

    tak

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 13. Data: 2006-04-23 05:16:15
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    Użytkownik "milosh" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ze
    > jest w bledzie czy raczej ma racje i w sadzie wygra??

    rozumiem ,ze on umowe podpisal
    nie ma zadnych szans wygrac.... jezeli firma swiadczy uslugi to umowa
    zostala zawarta a ten swistek tylko ew uprawdipodobni ta czynnosc... tak jak
    pisalem ie kazda umowa musi byc na pismie

    pozdrawiam

  • 14. Data: 2006-04-23 08:21:21
    Od: Gracjan Abakanowicz <g...@y...com>

    On Sat, 22 Apr 2006 19:08:31 +0200, milosh wrote:

> [...]
    > (co akurat wiem ze w gre nie wchodzi) Czy mozna jakos gosciowi udowodnic ze
    > jest w bledzie czy raczej ma racje i w sadzie wygra??

    Tutaj wystarczy, że każda ze stron umowy ma egzemplarz podpisany przez
    drugą stronę. Patrz niżej na odpowiedź udzieloną przez a@bc.
    Z twoich postów wynika, że tak właśnie jest. Najważniejsze dla Twojej
    koleżanki jest, że ma egzemplarz umowy podpisany przez klienta.
    Upierdliwy klient może tylko poprosić, o egzemplarz umowy podpisany
    przez drugą stronę (przedstawiciela). W sądzie nie wygra. :)

    --
    abakan