  • 1. Data: 2005-04-15 15:44:30
    Temat: podłączenie do wodciągu
    Od: "Monika" <a...@a...pl>

    Witam,
    parę lat temu we wsi X rozprowadzano siec wodociągową. Mieszkająca na krancu
    wsi pani Y nie zleciła doprowadzenia sieci do swojego gospodarstwa. Obecnie
    jako nowa włascicielka chciałabym doprowadzic wodę do domu. Czy sąsiad m,oże
    odmówic mi dostepu do sieci, bo chyba od niego musiałabym ciagnąc wodę.

    Proszę o wyjasnienie tej kwestii.
    Pozdrawiam
    Monika

  • 2. Data: 2005-04-16 08:59:03
    Temat: Re: podłączenie do wodciągu
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 15 kwi o godzinie 17:44, na pl.soc.prawo, Monika napisał(a):

> [...]
    > odmówic mi dostepu do sieci, bo chyba od niego musiałabym ciagnąc wodę.

    Khmm... jakiej kwestii?

    Po pierwsze: - nie będziesz *ciągnąć* od sąsiada
    Po drugie: przyłączami mediów do budynku, nieruchomości zajmują sie
    konkretne przedsiębiorstwa, z którymi podpisujesz umowę o przyłączenie,
    umowę o sprzedaż danego medium - w Twoim przypadku jest to przedsiębiorstwo
    wodociągów i kanalizacji
    Po trzecie - dostawa wody i odprowadzanie ścieków to usługa powszechna - i
    dostawca *musi* Cię podłączyć do sieci.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 3. Data: 2005-04-16 09:46:48
    Od: mad <g...@g...pl>

    On Sat, 16 Apr 2005 10:59:03 +0200, "Artur Ch."
    <s...@r...pbz> wrote:

    >Po trzecie - dostawa wody i odprowadzanie ścieków to usługa powszechna - i
    >dostawca *musi* Cię podłączyć do sieci.
    jesli sa techniczne mozliwosci...

    nie jestem wariatem jestem samolotem

  • 4. Data: 2005-04-16 10:10:59
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 16 kwi o godzinie 11:46, na pl.soc.prawo, mad napisał(a):

    > jesli sa techniczne mozliwosci...

    Jeżeli ich nie ma - to mają *trochę* więcej czasu na *stworzenie możliwości
    technicznych* podłączenia do sieci.

    > nie jestem wariatem jestem samolotem

    Czy nie powinieneś tego swojego motto wstawić pod delimiter?
    Wygląda to jak treść posta i .... samoocena ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany