  • 11. Data: 2004-09-05 14:13:32
    Temat: Re: podawanie adresu e-mail na grupach, czy jest legalne?
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    Użytkownik "vipek600" <v...@N...fm> napisał w wiadomości
    news:chf5a2$n5o$1@news.onet.pl...

    > mój adres e-mail to v...@N...fm i jakis przygłup wywalił z
    > niego NOSPAM powtórzył kilkanascie razy na grupie.

    Musze Cie rozczarowac. Harvesterki radza sobie z takimi zabezpieczeniami.
    Lepiej zrob tak : v...@b...tego.poczta.fm ew. podobnie. Teraz i tak
    masz praktycznie niezabezpieczony mail.

    --
    Prawda o olimpiadzie tylko TU!
    http://prt.psp.ee/olympics

  • 12. Data: 2004-09-05 14:15:11
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    Po pierwsze misiek przestan sciemniac. SPAMujesz grupe pl.comp.www
    od kilkunastu tygodni swoimi dennymi ogloszeniami.

    Chodzilo Ci moze o te emaile?

    v...@p...fm
    k...@i...pl

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 13. Data: 2004-09-05 14:16:32
    Temat: Re: podawanie adresu e-mail na grupach, czy jest legalne?[ot]
    Od: "vipek600" <v...@W...fm>

    > Ja tez sie do ciebie przyczepie bo chcesz sprzedac darmowy alias jako
    > pelnowartosciowia domene

    Tak?
    A założysz się?
    ;-p

    --
    DOMENY DO SPRZEDANIA:
    www.TwojBiznes.pl , www.Allegro.priv.pl

  • 14. Data: 2004-09-05 14:26:43
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 5 Sep 2004 15:45:40 +0200, vipek600 naskrobał(a):

    > mój adres e-mail to v...@N...fm i jakis przygłup wywalił z
    > niego NOSPAM powtórzył kilkanascie razy na grupie.

    no i co chciałbyś z tym faktem zrobic? :)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 15. Data: 2004-09-05 14:33:27
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > czy wcześniej nie zostało one tysiące razy ujawnione w internecie
    > dobrowolnie?

    to ze ktos zna Twoje dane nie oznaczaz ze moze je publiczneie udostepniac,
    jak myslisz czemu to niby pozdejmowano
    listy z nazwiskami osob mieszkajacych w blokach?

    P.

  • 16. Data: 2004-09-05 14:38:47
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    > Tak?
    > A założysz się?

    Nie bo nie wiem czy nie jestes wlascicielem domeny PRV.PL W takim wypadku
    jest to subdomena, ktora rowniez nie moze funkcjowac w oderwaniu od domeny
    podstawowej

    Lech Dubrowski

  • 17. Data: 2004-09-05 14:47:35
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    Wg. GIODO email jest traktowany jako dana osobowa, poniewaz przyjeli
    oni ze mozna po nim zidentyfikowac dana osobe.

    Sytuacja wyglada jednak inaczej, jesli dana taka jest ujawniana
    wielokrotnie przez jej wlasciciela. Nie mozemy tutaj mowic o
    ujawnieniu czegokolwiek, co zostalo juz ujawnione i nalezy
    do zasobow dostepnych publicznie. Co innego, gdyby
    ktos sie wlamal misiowi na konto i zapieprzyl jego supertajny
    adres emailowy.

    Rejestrowalem ostatnio kilka baz danych osobowych, w takim
    zakresie mnie uswiadomiono.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 18. Data: 2004-09-05 14:49:47
    Od: "vipek600" <v...@W...fm>

    > Nie bo nie wiem czy nie jestes wlascicielem domeny PRV.PL W takim wypadku
    > jest to subdomena, ktora rowniez nie moze funkcjowac w oderwaniu od domeny
    > podstawowej

    Ale ja pytałem czy założysz się że ja mam domenę w PRV.PL ;-p

    --
    vipek600

  • 19. Data: 2004-09-05 14:51:52
    Od: "vipek600" <v...@W...fm>

> [...]
    > do zasobow dostepnych publicznie. Co innego, gdyby
    > ktos sie wlamal misiowi na konto i zapieprzyl jego supertajny

    A misio pozwolil Ci podawac jego mail komus dalej?

    --
    vipek600

  • 20. Data: 2004-09-05 15:02:42
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > A misio pozwolil Ci podawac jego mail komus dalej?

    nie gotuj sie tak spammerze

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com