  • Data: 2004-05-24 14:08:29
    Temat: Re: pobity przez policjantów
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Johnson napisał:
    > Według mnie niekiedy biją. Ale uważam na dodatek, że w większości mają
    > rację. Niektórym należy się omłot i to na nich działa lepiej niż sąd. Wtedy
    > czyny takich policjantów są szkodliwe w stopniu znikomym.

    To debilne poglądy, ale przekonasz się o tym jak zakatują Twoje dziecko bo ubzdura
    im się, że krzywo na nich spojrzało i nie poniosą za to żadnej odpowiedzialności.

    A policjanci biją, biją i robią to nagminnie, a reszta milczy myjąc
    dupy kolegom. :(

    Moja wcześniejsza wypowiedź była ironiczna bo na tej grupie są naiwniacy albo
    ślepcy, którzy mają czelność twierdzić, że to nie możliwe by policja dzisiaj
    katowała ludzi na komisariatach.

    pozdrawiam
    Arek

    --