  • 31. Data: 2002-09-27 12:18:06
    Temat: Re: plecak/torba w sklepie
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik Asia Kubiak <a...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:amu9h0$bgb$...@a...dialog.net.pl...
    > Ja mam na to sposob dosc wredny
    [...]
    > prosze ochroniarza zeby mnie zaprowadzil do
    > kierownika/dyrekcji
    [..]
    > Z uzyskanym swistkiem idziemy do najblizszego biura poselskiego
    > Ligi Polskich Rodzin panie dzieju ;))) Oczywiscie prosimy rzeczonych
    poslow o interwencje w tej
    sprawie, wlacznie z zagraniczna centrala firmy. Dziala :))

    Działa? A jak? Jeśli masz jakieś sukcesy na tej niwie to opisz je. Czy
    kierownikowi sklepu na takie dictum mięknie rura czy może były już w
    parlamencie interpelacje w twojej sprawie?
    Osobiście szczerze powątpiewam w skuteczność takiego postępowania. Pan
    Kierownik ma to w nosie a LPR ma dużo powazniejsze sprawy :-) do
    załatwiania.
    A tak z drugiej strony - czy naprawdę nie lepiej zostawić ten bagaż w
    depozycie? Klientowi będzie wygodniej a i uniknie się konfliktowych sytuacji
    z ochroną.

    Alek

  • 32. Data: 2002-09-27 13:26:39
    Od: a...@a...net

    Hej,

    Mysle ze w temacie... ale nie pocieszajace

    http://www.rzeczpospolita.pl/Pl-iso/gazeta/wydanie_0
    20926/prawo/prawo_a_1.html

    anka.

  • 33. Data: 2002-09-27 19:40:51
    Od: "Konrad" <k...@i...com.pl>

    "edward" <u...@w...pl> wrote in message
    > możesz nie robić tu zakupów z byle pierdoły( my Polacy) robimy problem

    Oczywiscie ze moge nie robic zakupow, ale na tym akurat straci ten
    hipermarket, bo obok jest dwa inne...

    > i. W takiej sytuacji zawsze dzialala moja prosba o pisemne
    > nic bym ci nie dał na piśmie jesteś na terenie prywatny i masz się
    > zastosować do wew.zarządzeń

    A osoba wydajaca powyzszw wew. zarzadzenia musi brac za nie
    odpowiedzialnosc...

    > jeśli się uprzesz możesz wejść do marketu z plecakiem ale puszczę za Tobą
    > ochraniarza i będzie za Tobą chodził( wie, wiem nie mam tyle ochrony

    Jak maja ochote to niech sobie chodza za mna, moze pomoga mi pchac wozek...
    :-)

    > REASUMUJĄC
    > a co się stanie jeśli ktoś złośliwy wrzuci Ci do plecaka lub torby
    złośliwie
    > lub nie jakiś artykuł
    > i ochrona wezwie Cię do pokazania plecaka, torby a tam jest ta rzecz??
    > Sprawa karna wartość pow.250 zł
    > lub sąd grodzki ,(wcześniej wstyd policja gapie kajdanki - jak cię
    będziesz
    > czuł

    A moze do kieszeni tez mi wrzuca "artykul"...? Jaka to roznica?

    > Przepraszam Państwa ale wydaje mi się że wątpliwości w tej materii to mają
    > ci ludzie
    > którzy mają coś na sumieniu lub sądują na gtrupach temat jak tu coś
    > przekręcić.
    > Jeśli się mylę to przepraszam Państwa jeśli nie to jest mi przykro ale
    > proszę mi wierzyć
    > wiem co "mówię"- piszę mam z tym do czynienia na codzień (nie jestem
    > ochraniarzem)
    Hmmm... moze zdradzisz z jakiego powodu masz z tym do czynienia na codzien i
    podzielisz sie z nami swoimi doswiadczeniami. Sprawa zostawiania plecakow
    jest uciazliwa chocby z powodu kolejki jaka tworzy sie przy przechowalni
    bagazu. Poza tym pozostawienie wartego kilka tys. zl laptopa pod opieka pani
    z informacji jest postepowaniem nieroztropnym skoro sklep nie ponosi
    odpowiedzialnosci za taki depozyt.

  • 34. Data: 2002-09-28 09:59:24
    Od: m...@w...pl (Adam Miedzianowski)

    > Nieprawda. Kaucja za kluczyk nie ma na celu zwrócić kosztów wymiany
    Kaucja za butelke też?
    Chciałbym widzieć mine klienta któremu kazali zastawić 50 zł....

    > (btw -- wystarczy dorobić kluczyk i zamienić zamki pomiędzy szafkami!
    > bo przecież złodziej działa na widoku ochrony, więc nie będzie jednym
    > kluczykiem próbował wiele szafek)
    W moim konkretnym przykładzie było to właśnie za plecami ochrony - szafki
    były wystawione w przejście pod wiatrołap. Nawet i bez kluczyka szybka akcja
    łomikiem i w długą.

    pozdrawiam
    Adam

  • 35. Data: 2002-09-29 18:40:43
    Od: a...@N...poczta.onet.pl (Olo)

    On Thu, 26 Sep 2002 10:40:30 +0200, "kesser" <k...@w...pl> wrote:

    >Nie wiem czy jest na to jakis paragraf ale taka mala historyjka:
    >koleś wszedł do intermarche z plecakiem oczywiście ochroniarz kazał mu
    >złozyć plecak na ławeczce która stała przy samym wyjściu ze sklepu tak że
    >np. ktoś na rolkach łapie i nie masz plecaka.

    Mnie dokładnie tak samo potraktowano w tyskim LeaderPrice, z tym że
    plecak ochroniarz kazał zostawić przy drzwiach na podłodze.
    To po prostu skandal!
    Od tego czasu zakupy robię w Biedronce bez tego typu problemów.

    Olo

  • 36. Data: 2002-09-29 20:18:30
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (28 Sep 2002 11:59:24 +0200), m...@w...pl
    (Adam Miedzianowski) był(a) napisał(a):

    >Kaucja za butelke też?

    Ależ mówimy o czym innym -- akurat kaucja za butelki też, bo obecnie
    to w zasadzie obrót surowcami wtórnymi zdechł u nas w kraju i koszt
    butelki jest wliczony w koszt produktu, zaś groszowe kaucje za
    opakowania są mydleniem oczu i zatykaniem prawa, które nakłada jakieś
    tam kary na producentów nie skupujących opakowań.

    >Chciałbym widzieć mine klienta któremu kazali zastawić 50 zł....

    ?????

    >W moim konkretnym przykładzie było to właśnie za plecami ochrony - szafki
    >były wystawione w przejście pod wiatrołap. Nawet i bez kluczyka szybka akcja
    >łomikiem i w długą.

    No cóż -- zawsze znajdą się przypadki kliniczne... Ja mówię o np.
    znanym mi MediaMarku, Prakitikerze itp...

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 37. Data: 2002-10-04 02:47:04
    Od: maHo <l...@m...com.pl>

    On Fri, 27 Sep 2002 12:18:06 +0000, Alek wrote:
    [ciach]
    > A tak z drugiej strony - czy naprawd? nie lepiej zostawiae ten baga? w depozycie?
    Klientowi b?dzie
    > wygodniej a i uniknie si? konfliktowych sytuacji z ochron?.
    >
    > Alek

    pod warunkiem ?e si? w innym sklepie nie kupi?o akurat delikatnej zastawy
    sto?owej, lub nie ma si? innych cennych/delikatnych rzeczy, za które
    jako za rzeczy warto?ciowe DEPOZYT NIE ODPOWIADA (jak g?osi napis nad
    depozytem), lub wr?cz nie przyjmuje do depozytu...

    maHo