    From: "1634Racine" <m...@...cbqebml>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pismo-mail do urzedu
    Date: Tue, 7 May 2019 02:47:41 +0200

    Robert Tomasik w news:5cd0c7c9$0$510$65785112@news.neostrada.pl
    > Od wielu lat używam ePUAP i się sprawdza w takich wypadkach. Zachęcam do
    > założenia. N atomiast nie potreafię pojąć, czemu większość urzędów
    > jednak odpowiedzi doręcza mi poleconym, a nie ePUAP.

    ok, poslalem epuapem.
    dlaczego odpowiadaja poleconym? bo to prosty kraj. Jak wyslesz w latwej,
    zero tajemnic, ale dla Ciebie waznej sprawie pismo standardowym mailem, to
    sie nadymaja, ze to nie jest formalne, pisma w zasadzie nie ma, co
    bystrzejsi odpowiedza, ze "tylko epuap" obowiazuje i nie jest wazne, ze to
    prosta sprawa i po prostu moga na pstryk odpowiedziec standardowym mailem,
    nic z tego, tylko epuap, bo tak im do glow natluczono. Ale sami to juz nie
    potrafia tego cuda obslugiwac. Ja mysle, ze po prostu NIE POTRAFIA. Prosciej
    jest im kopertowac. Zgroza.