  • Data: 2019-05-09 02:48:52
    Temat: Re: pismo-mail do urzedu
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-05-07, Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:

    > Nie zdziwiłbym się gdyby pani Basia dostawała te ePUAPy wydrukowane.

    No proszę. W poniedziałek złożyłem wniosek uPUAPą, dziś mam odpowiedź
    Urzędu na skrzynkę ePUAP. I teraz, po chwili refleksji to sie nawet
    trochę zaniepokoiłem, bo jak w razie czego cokolwiek udowodnię? :) Jakiś
    misiewicz się dorwie, zrobi im rm -f /uPUAP, albo i gorzej bo pewnie
    majkrosoft, i pozamiatane.

    --
    Marcin