  • Data: 2006-02-25 15:17:17
    Temat: Re: pedofilia-podstawa prawna
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd napisał(a):
    > Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Przemek R.* wypowiedziała te
    > słowa:

    > A czy art. 202 par. 4a kk bodajże (nie chce mi się szukać) dotyczy
    > prezentowania zdjęć osób młodszych niż np. 15 lat? A może młodszych niż
    > 18 lat?

    mlodszych niz 15, w planie jest podwyzszenie do 17. Tak wynikalo z
    materialow ktoe Ziobro posiadal na stronie.

    > Mam telefon, Siemens S55, dość wysłużony, parę lat temu kosztował ca.
    > 500 zł - jak mi ktoś go gwizdnie to za co odpowie?
    > A zresztą, nie wiem, nie powinienem się wypowiadać w tematach o
    > karnym... ;-)

    cene telfonu mozesz precyzyjnie ustalic, wiek osoby na zdjeciu o ile
    posiadasz jej dowod tozsamosci oraz wiesz dokladnie kiedy zrobiono
    zdjecie tez ale w momemncie gdy nie posiadasz tych danych jest to
    wrozenie z fusów, mam na mysli wiek graniczny, nie patologie typu 8
    latki itp. Jestem szalenie ciekaw jak odroznia 16 latki od 17 a 17 od
    18. czy 16 od 18. Wszystko sie sprowadzi do medialnego robienia
    zboczencow z normalnych ludzi oraz do pozbawiania sprzetow pod
    pretekstem zabezpieczenia dowodu.
    (co nie znaczy ze przy okazji nie zamkna prawdzowych pedofilow)

    A z Pana Ziorbo zrobi sie bohatera tak jak w przypadku wypuszcenia
    sprawcow linczu we wsi wlodowa.
    Jestem ciekaw czy ludzie chociaz analizuja ustawy o ktorych on wspomina
    czy wyrabiaja sobie na jego temat opinie na podsatwie czarujacych
    wypowiedzi.

    Juz sie nie moge doczekac kiedy zabija 5 latka kradnacego jabluszko i
    strasznie mnie ciekawi jak Pan Ziobro wytlumaczy na konferencji matce
    fakt ze dzieki jego nowelizacji kk morderca nie bedzie mogl poniesc
    odpowiedzialnosci karnej.

    P.