  • Data: 2006-02-28 10:05:27
    Temat: Re: pedofilia-podstawa prawna
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Akulka napisał(a):
    > Przepraszam, czy ja nadal jestem na grupie pl.soc.prawo?
    >
    > Wasze dywagacje na temat pedofilii skłaniają mnie do refleksji, iż ogólnie
    > niektórzy tu uważają, że to znikome zło. Szok. Co niektórzy nie widzą nic
    > złego w seksie dojrzałego mężczyzny (lub tylko w podniecaniu się wyżej
    > wymienionego) z dziewczynką lat 14-16. Jeśli nie do końca poprawnie
    > odebrałam intencje przedmówców, to przepraszam. Ale lekko się zniesmaczyłam.

    widze minejwiecej taki niesmak jak pociag takiego mezczyzny do 18 latki.

> [...]
    > tematyce), że dla większości (może upraszczam) pedofilia to czyn seksualny
    > dokonany na dziecku przed okresem dojrzewania fizycznego, a jak natura dała
    > już co trzeba, to niekoniecznie. Przecież takie dziewczę lat 15-16, to
    > zupełnie jest jeszcze niedojrzałe emocjonalnie, choćby nawet miseczkę D w
    > biuście nosiło. Mnie taka chwiejność moralna dorosłych ludzi przeraża. I nie
    > widzę nic normalnego w ślinieniu się dojrzałych i dorosłych ludzi do dzieci,
    > nawet najbardziej hojnie obdarzanych przez naturę w obrębie fizyczności i

    Nie oceniam tego od strony moralnej, a jedynie zaznaczam ze to nie jest
    pedofilia.

    > A dla mnie seks z dziećmi poniżej 17 roku życia (i nie mówię tu
    > o rówieśnikach tychże, ale o dorosłych ludziach) jest czynem ze wszechmiar
    > obrzydliwym.

    nikt tego nie negowal. Tak na marginesie, seks takiego czlowieka z 17
    latka nie jest obrzydliwy a z 16 juz jest, nie dostrzegasz absurdu w
    takim rozumowaniu?

    P.