  • Data: 2006-02-28 11:52:30
    Temat: Re: pedofilia-podstawa prawna
    Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:du1797$9ie$1@inews.gazeta.pl...

    > widze minejwiecej taki niesmak jak pociag takiego mezczyzny do 18 latki.

    Tyle, że 18 latka już w pełni samodzielnie może podejmować decyzje o swoim
    współżyciu lub nie współżyciu z mężczyzną. I dorosły mężczyzna może mieć w
    tym przypadku nie 60, a na przykład 21 lat. Seks 21-latka z 14-16-latką jest
    również karygodny, mimo, że różnica wieku nie jest zbyt duża. Seks 60-latka
    z 18 także jest obrzydliwy z punktu widzenia mojego, ale już z innych
    przyczyn. Ale tu osoba dorosła - 18 lat, może decydować o swoim ciele jak
    tylko chce.

    > Nie oceniam tego od strony moralnej, a jedynie zaznaczam ze to nie jest
    > pedofilia.
    Nie jest pedofilią? Raczysz żartować.... Zresztą nazwij to jak chcesz, ale
    seks z niedojrzałym emocjonalnie dzieckiem jest wg mnie karygodny. Jeśli to
    potępiasz, to ok. Ale nie pisz na grupie, że to nie pedofilia, bo tylko
    upewniasz co niektórych moralnie skrzywionych dorosłych, że nie robią
    niczego złego. I to tu, na grupie pl.soc.prawo!

    > nikt tego nie negowal. Tak na marginesie, seks takiego czlowieka z 17
    > latka nie jest obrzydliwy a z 16 juz jest, nie dostrzegasz absurdu w
    > takim rozumowaniu?

    Nie, bo jako kobieta, wiem ile daje choćby rok w dojrzewaniu emocjonalnym
    dziewczynki. O ile wiem, sąd (chyba, że znów coś się zmieniło) pozwala na
    ślub kobietkom od 17 roku życia w szczególnych okolicznościach, więc ten
    wiek jest uprzywilejowany już przez sąd. I doskonale pamiętam jaka byłam w
    wieku 16 i 17 lat. Rok, to naprawdę bardzo wiele w życiu podlotka. Inna
    sprawa, że czasami człowiek mając i 40 i 50 lat, nie zachowuje się jak
    dojrzały emocjonalnie niezależnie od płci, ale to temat na inny topik i to
    nie na tą grupę.

    Ja tylko boję się, że dorośli ludzie czytając takie topiki, będą odnosić
    wrażenie, że jak dziecko ma wszystko na swoim miejscu, to czyni z niego
    odpowiedniego partnera seksualnego. Być może dzisiaj dzieci szybciej
    dojrzewają fizycznie, ale socjolodzy alarmują, że wiek dojrzałości
    emocjonalnej drastycznie się podwyższył nawet w stosunku do poprzednich
    pokoleń. A więc to jeszcze DZIECI, które powinny dojrzeć do związku. A jeśli
    chodzi o przygodny numerek z małolatem, to dla mnie jest to wykorzystanie
    seksualne i pedofilia, bo nie ma cudów, takie zdarzenia na pewno JAKOŚ
    odbiją się na dziecku i na jego dalszym rozwoju emocjonalnym, a więc i
    zaważy na jego postawie jako dorosłego.

    Pozdrawiam,
    Akulka