  • Data: 2006-02-25 14:56:11
    Temat: Re: pedofilia-podstawa prawna
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Przemek R.* wypowiedziała te
    słowa:

    > a jak Mistrzu ocenisz czy osoba na zdjeciu ma 16,17 czy 18 lat?

    A czy art. 202 par. 4a kk bodajże (nie chce mi się szukać) dotyczy
    prezentowania zdjęć osób młodszych niż np. 15 lat? A może młodszych niż
    18 lat?
    Mam telefon, Siemens S55, dość wysłużony, parę lat temu kosztował ca.
    500 zł - jak mi ktoś go gwizdnie to za co odpowie?
    A zresztą, nie wiem, nie powinienem się wypowiadać w tematach o
    karnym... ;-)

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: 502defunk ||| JID: o...@j...org |||