  • Data: 2006-02-26 14:20:08
    Temat: Re: pedofilia-podstawa prawna
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dewiacja seksualna.

    Z moich informacji wynika ze choroba.. Panna z LPR rozumiem..
    Homoseksualzm to tez pewnei dewiacja..

    Ostatnio na jednej ze stron opisujacej takie zjawiska dowiedzialem sie ze
    wybrazanie siebie na miejscu osoby ktora wysteuje w pismie
    pornograficznym ktore ogladamy podczas masturbacji jest rowniez
    dewiacja. Jezeli z takich stron czerpiesz swa wiedza to gratulacje.

    Oskarżeni nie za "ciągutki" sa karani, tylko za
    > rozpowszechnianie dziecięcej pornografii.

    albo za utrwalanie, sprowazdanie badz posiadanie pornografii z udzialem
    MALOLETNICH ponizej 15 lat, ale co ma piernik do wiatraka?
    Ja przyczepiam sie do ladowania do jednego worka w pedofilami kazdego
    kto popelni taki czyn co jest bzdura, pomowieniem i oszcesrwtem.

    Zrestza wskaz mi mistrzu w ktorym miejscu napisalem ze te osoby sa
    wsadzane za ciagutki !
    P.