  • 1. Data: 2006-06-13 18:00:42
    Temat: paszport w kilka dni
    Od: a...@a...pl

    Czy ktos wie gdzie sie udac aby zalatwic paszport w tydzien lub dwa.
    dziekuje za informacje

  • 2. Data: 2006-06-13 20:21:49
    Temat: Re: paszport w kilka dni
    Od: Krzysztof Matula <k...@a...pl>

    a...@a...pl wrote:
    > Czy ktos wie gdzie sie udac aby zalatwic paszport w tydzien lub dwa.
    > dziekuje za informacje

    Zdaje się w Urzędzie Wojewódzkim.
    Chyba w każdym powinien być Oddział Paszportowy (w śląskim jest).

    I jeszcze trzeba urzędnika przekonać że rzeczywiście ci sie spieszy...

    KM
    --
    http://km.apnet.pl/

  • 3. Data: 2006-06-14 02:05:18
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    a...@a...pl wrote:
    > Czy ktos wie gdzie sie udac aby zalatwic paszport w tydzien lub dwa.
    > dziekuje za informacje

    Chyba tylko na jakiś bazar.
    Jak trzy tygodnie cię urządzają to idź do Urzędu Wojewódzkiego i szeroko
    się uśmiechaj. Powinno się udać.

  • 4. Data: 2006-06-14 09:39:56
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    a...@a...pl napisał(a):
    > Czy ktos wie gdzie sie udac aby zalatwic paszport w tydzien lub dwa.
    > dziekuje za informacje

    Normalnie trwa to miesiąc bez kilku dni. W szczególnych przypadkach
    można dużo szybciej:
    Realizacja wniosków paszportowych w skróconym terminie następuje w
    przypadkach nagłych, związanych z ciężką chorobą lub pogrzebem
    najbliższego członka rodziny albo potrzebą pilnego leczenia osoby ciężko
    chorej (Ustawa z dnia 29 listopada 1990r. o paszportach art. 7 ust. 2).
    Do podania należy dołączyć dokumenty uzasadniające konieczność pilnego
    wyjazdu np. akt zgonu, zaświadczenie z placówki zdrowia i inne.

    Poza tymi przypadkami praktycznie nie ma takiej możliwości, bo nawet
    najbardziej uczynny urzędnik nie przyspieszy tych części procedury,
    które są poza urzędem.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 5. Data: 2006-06-14 10:06:53
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Czy ktos wie gdzie sie udac aby zalatwic paszport w tydzien lub dwa.
    > dziekuje za informacje

    Nie wiem jak w innych urzędach, ale w Warszawskim największe kartki jakie
    wiszą na ścianie, informują, że nie ma możliwości przyspieszenia :)
    Całe szczęście, że dowód osobisty wystarcza również gdzieniegdzie poza UE.

    --
    Paweł

  • 6. Data: 2006-06-14 21:53:23
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    Paweł wrote:
    > Całe szczęście, że dowód osobisty wystarcza również gdzieniegdzie poza UE.

    DO czego? Do wjechania na teren tego "Gdzieniegdzie poza UE"?

  • 7. Data: 2006-06-16 06:52:03
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "witek" <w...@s...gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości
    > DO czego? Do wjechania na teren tego "Gdzieniegdzie poza UE"?

    Tak.
    Na przykład do Norwegii albo Szwajcarii.

    --
    Paweł

  • 8. Data: 2006-06-17 12:43:34
    Od: Pawel Trocinski <t...@a...ict.pwr.wroc.pl>

    Dnia 13.06.2006 a...@a...pl <a...@a...pl> napisał/a:
    > Czy ktos wie gdzie sie udac aby zalatwic paszport w tydzien lub dwa.
    > dziekuje za informacje

    Tak dla ciekawosci powiem, ze w kraju o nazwie Panama podobno na wyrobienie
    paszporu w samym Panama City czeka sie az 1 dzien ...