  • 1. Data: 2006-06-13 17:19:19
    Temat: Fundusz emerytalny - kiedy zaczac sie zastanawiac nad wyborem?
    Od: Pytacz <s...@z...hell.invalid>

    Witam;

    Pracuje od jakiegos czasu i nie mialem przyjemnosci dostqac pisma (co mnie dziwi) z
    urzede skarbowego czy z kad tam powinien przyjsc z informacja nt. wyboru filaru
    funduszu emerytalnego - czy istnieje mozliwosc - ze wylosowali mnie sami i nie
    poinformowali mnie o tym ?

    Po jakim czasie pracy - powinno zaczac sie zastanawiac nad funduszem? Moze lepiej od
    razu - po pierwszym dniu :-)

    Roger(OS)

  • 2. Data: 2006-06-13 20:29:57
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

> [...]
    > poinformowali mnie o tym ?
    >
    > Po jakim czasie pracy - powinno zaczac sie zastanawiac nad funduszem? Moze

    Następny optymista co liczy na emeryturę. Wszystko co płacisz psu pod ogon pójdzie.
    Tomek

  • 3. Data: 2006-06-13 22:01:10
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Następny optymista co liczy na emeryturę. Wszystko co płacisz psu pod ogon
    > pójdzie.

    A ja sie smieje, bo mi lekarze daja nie wiecej zycia, niz do 50-tego roku
    ;-) Taka z gory dajaca sie przewidziec bezbolesna przypadlosc, historia nie
    zna wyjatkow od reguly ;-) Temat emerytury jest mi calkowicie obojetny :-)
    Za to renta bedzie na 100% przez ostatnie kilka lat zycia i potem dla moich
    dzieci... Ciekaw jestem tylko, czy w tej sytuacji, majac podstawy do
    przewidzenia zerowych szans na emeryture, mam szanse na zwolnienie od
    skladek na nia ;-))))

    Pozdrawiam,

    Tiger