  • 1. Data: 2006-06-13 18:05:29
    Temat: egzekucja - taki problemik...
    Od: "Kacper" <k...@p...usunto.onet.pl>

    Witam,

    mam pytanie: znajoma zawarla jakis czas temu ugode, w ktorej zobowiazala sie
    do regularnego splacania zadluzenia, a w zamian za to wierzyciel zaniechal
    doliczania odsetek. raty splacala regularnie zgodnie z terminem. Jednak
    wczoraj otrzymala zawiadomienie o wszczeciu wobec niej egzekucji przez
    komornika. Wychodzi na to, ze wierzyciel uzyskal klauzule wykonalnosci i
    zlozyl wniosek o wszczecie egzekucji. Jak ma sie teraz znajoma bronic, gdyz
    jak powiedam splacila juz czesc zadluzenia zgodnie z ugoda ??

    pozdrawiam
    Kacper

  • 2. Data: 2006-06-14 06:07:03
    Temat: Re: egzekucja - taki problemik...
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Tue, 13 Jun 2006 20:05:29 +0200, Kacper napisał(a):

> [...]
    > zlozyl wniosek o wszczecie egzekucji. Jak ma sie teraz znajoma bronic, gdyz
    > jak powiedam splacila juz czesc zadluzenia zgodnie z ugoda ??

    a ugodę to na piśmie ma ??

    --
    Mieczysław