  • 1. Data: 2006-06-13 17:02:45
    Temat: Pytanie o emeryturę
    Od: "Pancernik" <p...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    Moj ojciec (66 lat) przeszedł właśnie na emeryturę. Jego wskaźnik wyniósł
    ponad 300%. ZUS obciął go, ponieważ nie może być wyższy niż 250%. Czy idzie
    odzyskać jakoś te pieniądze, w postaci np. dodatku do emerytury mojej matki
    (ona ma wskaznik 80%)? Zastanawiam się też czy on jako urodzony przez 1949
    rokiem, może wybrać naliczanie wysokości emerytury na nowych zasadach? Może to
    się bardziej opłaca? Z góry dziękuję za wypowiedzi...

  • 2. Data: 2006-06-13 20:10:49
    Temat: Re: Pytanie o emeryturę
    Od: "pablio" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Pancernik" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Moj ojciec (66 lat) przeszedł właśnie na emeryturę. Jego wskaźnik wyniósł
    > ponad 300%. ZUS obciął go, ponieważ nie może być

    winszuję wzkaźnika

    wyższy niż 250%. Czy idzie
    > odzyskać jakoś te pieniądze, w postaci np. dodatku do emerytury mojej
    matki

    w życiu

> [...]
    Może to
    > się bardziej opłaca? Z góry dziękuję za wypowiedzi...

    może obliczyć emeryture na nowych zasadach
    jeżeli będzie pracował do 2009 roku
    na pewno nie będzie się opłacać