  • 41. Data: 2009-07-15 19:01:31
    Temat: Re: Re:"rz"adnego? czy aby na pewno ?
    Od: "AgA" <a...@p...onet.pl>

    intęligent sie znalazł

  • 42. Data: 2009-07-15 19:04:54
    Temat: Re: palenie na balkonie nie jest zabronione, balkon znajduje się na
    Od: "AgA" <a...@p...onet.pl>

    a do głowy ci nie przyszło, że telefony bywają komórkowe, a balkony
    zabezpieczone na okoliczność posiadania dzieci....i nikt nie powiedział że
    dziecko bawi się samo!

  • 43. Data: 2009-07-15 19:07:08
    Od: "AgA" <a...@p...onet.pl>

    ..tej pani chce się iść na spacer ale ma trochę rozsądku i nie wywleka
    dzieciaka w samo południe na 30 stopniowy upał...dlatego ten cza spędza na
    "północnym" balkonie

  • 44. Data: 2009-07-15 19:08:28
    Od: "AgA" <a...@p...onet.pl>

    widać, że nie masz dziaci; a jeśli masz to im współczuję

  • 45. Data: 2009-07-15 19:11:53
    Od: "AgA" <a...@p...onet.pl>

    i tu jesteś w błędzie, ....

    PS. pan/pani BALOO i SZERSZEŃ - dzięki za wsparcie i zrozumienie

  • 46. Data: 2009-07-15 19:20:47
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h3kh6h$uuc$1@news.onet.pl MZ" <"mcold0[wyt] <Użytkownik
    "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> pisze:

    > Wracając do meritum: w Polsce nie ma sankcjonowania palenia na balkonach
    > (póki co) więc pozostają jedynie negocjacje z sąsiadami.
    U wielu gatunków posiadanie potomstwa powoduje wyłączenie większej lub
    mniejszej części funkcji mózgu odpowiedzialnych za logikę rozumowania i
    zastąpienie ich słabo bądź wcale nie kontrolowanymi reakcjami
    instynktownymi. Służyć to ma realizacji zakodowanej genetycznie ochrony
    progenitury w celu zachowania gatunku, co należy uznać za relatywnie
    słuszne.
    Tak jest i w tym przypadku.
    Ale jak mi sąsiad pali na balkonie pode mną (jestem niepalący, nie mam
    znanej mi progenitury) i smród mi wali do chaty to też mnie wq...a.
    Na razie z trudnością toleruję, kiedyś mi pewnie puści.

    > Z postawy, i
    > k"ó"ltury założycielki wątku wnoszę że ciężko będzie.
    Dodając do powyższego jakość inteligencji wnioskowana choćby na podstawie
    nieumiejętności skonfigurowania prostego czytnika typu OE oraz używania
    newsów prognoza jest jeszcze gorsza.

    --
    Jotte

  • 47. Data: 2009-07-15 19:31:01
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 15 lip 2009 w liście
    [news:h3l9pv$h3b$1@atlantis.news.neostrada.pl] AgA
    [a...@p...onet.pl] napisał(a):

    > i tu jesteś w błędzie, ....

    Zacznij wreszcie cytować prawidłowo. To nie forum onetu...

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

  • 48. Data: 2009-07-15 19:46:27
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > z tego co wątkotwórca pisze, że nie wynika, zeby palacze ingerowali w jej
    > życie

    jak nie wynika, swoim smrodzeniem uniemozliwiaja jej normalne korzystanie z
    balkonu

    > grilla bym z papierosami nie porównywała jednak

    a dlaczego?
    w koncu to moj balkon, a z tego co piszesz, wolnoc tomku w swoim domku

  • 49. Data: 2009-07-15 19:56:05
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h3lbml$6hp$1@news.task.gda.pl szerszen
    <s...@t...pl> pisze:

    > jak nie wynika, swoim smrodzeniem uniemozliwiaja jej normalne
    > korzystanie z balkonu
    Bardzo podoba mi się ta linia rozumowania i oby okazała się słuszna.
    Przyda się jak znalażł jeśli sprowadzi mi się za ścianę np. jakaś hołota z
    wyjącym bachorem.
    Będą mi wszak uniemożliwiać normalne korzystanie z mieszkania.

    --
    Jotte

  • 50. Data: 2009-07-15 20:37:39
    Temat: Re: balkon
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-07-15 07:36, Andrzej_K pisze:

    > W pewnym pabie w męskim kiblu wisiała kartka:
    > "Prosimy nie wrzucać petów do pisuarów - my Wam
    > nie szczamy do popielniczek"

    Ogólnie starzeję się chyba, ale zaczynam dochodzić do wniosku, że
    palaczy trzeba tępić wszelkimi metodami :/