  • 1. Data: 2004-12-09 20:18:42
    Temat: otwieranie internetowego sklepu
    Od: "Design" <D...@t...net>

    mam bardzo konkretne pytanie, jestem uczniem jeszcze szkoły sredniej ztymze
    na etapie zaocznym i chciałbym otworzyc sklep internetowy, co sie z tym
    wiaze podpisac umowe z hurtownia komputerowa i miec dostep do czesci po
    cenach hurtowych oraz prawo do dalszej odsprzedazy, jakie to sa koszta
    comiesieczne, i czy dam rade ominac zus lub chociazby jakas nizsza stawka
    weszla by w gre, co moglbym zrobic aby nie zjadly mnie miesieczne koszta?

    pozdrawiam
    i dziekuje za odpowiedzi

  • 2. Data: 2004-12-10 01:24:55
    Temat: Re: otwieranie internetowego sklepu
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > mam bardzo konkretne pytanie, jestem uczniem jeszcze szkoły sredniej
    > ztymze na etapie zaocznym i chciałbym otworzyc sklep internetowy,

    odradzam, chyba że masz kasę na dokładanie do interesu przez wiele lat

    > co sie z tym wiaze podpisac umowe z hurtownia komputerowa i miec dostep do
    > czesci po cenach hurtowych oraz prawo do dalszej odsprzedazy, jakie to sa
    > koszta comiesieczne,

    nie ma kosztów związanych ze współpracą z hurtowniami, jest koszt
    prowadzenia działalności gospodarczej (zus, księgowość)

    > i czy dam rade ominac zus lub chociazby jakas nizsza stawka weszla by w
    > gre, co moglbym zrobic aby nie zjadly mnie miesieczne koszta?

    nie

  • 3. Data: 2004-12-10 01:33:42
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

> [...]
    > tym wiaze podpisac umowe z hurtownia komputerowa i miec dostep do czesci
    > po cenach hurtowych oraz prawo do dalszej odsprzedazy

    Hmm... to może nie jest temat tej grupy ale dodam jeszcze kilka słów, żeby
    Cię przestrzec przed niemiłymi rzeczami w takim intersie.

    Przykład.
    Klient zamawia w sklepie internetowym drogą część. Ty kupujesz ją w hurtowni
    (wykładasz kasę). Klient nie odbiera zamówionego towaru. Lub nawet, jeśli
    płacił z góry oddaje część w ciągu 10 dni (ma do tego prawo), a Ty zwracasz
    mu pieniądze.
    Zostajesz z towarem, na który być może nie znajdziesz klienta, hurtownie nie
    przyjmują zwrotów.
    To wbrew pozorom jest dość częsta sytuacja. Więc musisz mieć sporo kasy do
    zamrożenia w niesprzedanym towarze i najlepiej sklep fizyczny, gdzie możesz
    wstawić taki towar.

    Pozdrawiam,
    Beniamin