  • 1. Data: 2004-12-09 20:07:39
    Temat: Wykup mieszkań zakładowych.
    Od: "Gielda_W" <b...@p...onet.pl>

    Witam!
    Czy ktoś z grupowiczów orientuje się czy jest coś robione w kierunku
    wprowadzenia obowiązku sprzedaży mieszkań zakładowych.

    Chodzi o to że najemca takiego mieszkania może je nabyć po preferencyjnej
    cenie tylko wtedy gdy zakład się na to zgodzi.

    Załóżmy ktoś mieszka w mieszkanku przez 20 lat i nie może go wykupić bo
    zakład nie chce się na to zgodzić.
    Z tego co wiem to w UE w ogóle nie ma mieszkań zakładowych!
    Pozdr.

  • 2. Data: 2004-12-09 20:13:47
    Temat: Re: Wykup mieszkań zakładowych.
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Gielda_W napisał:

    > Chodzi o to że najemca takiego mieszkania może je nabyć po preferencyjnej
    > cenie tylko wtedy gdy zakład się na to zgodzi.

    To chyba oczywiste. Zaklad wybudowal, zaklad rozporzadza.

    > Załóżmy ktoś mieszka w mieszkanku przez 20 lat i nie może go wykupić bo
    > zakład nie chce się na to zgodzić.

    Nie musi sie zgodzic.

    > Z tego co wiem to w UE w ogóle nie ma mieszkań zakładowych!

    Przeciez mieszkasz w UE i widzisz, ze sa.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 3. Data: 2004-12-09 20:13:52
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Gielda_W napisał(a) w wiadomości

> [...]
    > zakład nie chce się na to zgodzić.
    > Z tego co wiem to w UE w ogóle nie ma mieszkań zakładowych!

    Czemu twoim zdaniem zakład ma nie mieć czegoś czego chcę (na przykład mieszkań)
    i czemu musi ci to sprzedawać po cenie niższej niż rynkowej. Może i Ciebie w
    końcu posłowie zmuszą byś sprzedał, powiedzmy swój nowy samochód po cenie złomu,
    swojemu sąsiadowi, pod którego oknem stoi.

    Choć z ekonomicznego punktu widzenia posiadanie przez przedsiębiorcę
    nieruchomości "nieprodukcyjnych" jest głupie. Ale to jego problem, a nie
    lokatora.

    --
    JOHNSON :)

  • 4. Data: 2004-12-09 20:35:42
    Od: "Gielda_W" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    złomu,
    > swojemu sąsiadowi, pod którego oknem stoi.

    Nie prosiłem o pouczanie mnie w tej kwestii, tylko o informacje jeśli ktoś
    takowe posiada.