  • 1. Data: 2004-12-09 20:21:25
    Temat: KOMENTARZ DO USTAWY O PROKURATURZE
    Od: "kruel" <k...@i...pl>

    Witam
    Czy ktoś z Państwa spotkał się z komentarzem do ustawy o prokuraturze w
    jakiejś księgarni internetowej?? nie wiem czy byc może ja nie umiem szukac
    czy tak ciężko spotkać takową, mam komentarz ale z 81 roku więc za bardzo
    mnie nie satysfakcjonuje ponieważ od ów roku było parenaście zmian......
    byłaby wdzięczna o ewentualne wskazanie
    ps.ile może kosztowac....??????
    --

    Pozdrawiam ...Kaśka

  • 2. Data: 2004-12-10 17:34:37
    Temat: Re: KOMENTARZ DO USTAWY O PROKURATURZE
    Od: Jarek <s...@o...pl>

    In article <cpac2c$vf7$1@83.238.28.33>, k...@i...pl says...

    > Witam
    > Czy kto=3F z Państwa spotkał się z komentarzem do ustawy o prokuraturze w
    > jakiej=3F księgarni internetowej?? nie wiem czy byc może ja nie umiem szukac
    > czy tak ciężko spotkać takow=3F, mam komentarz ale z 81 roku więc za bardzo
    > mnie nie satysfakcjonuje ponieważ od ów roku było parena=3Fcie zmian......

    Taki ala komentarz do podstawowych "aktow prokuratorskich", czyli ustawy
    z dnia 20 czerwca 1985 r. o prokuraturze i regulaminu wewnetrznego
    urzedowania powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury widzialem
    w periodyku wydawanym przez MS z roku bodajze 1991. Musialbys zadzwonic
    z tym do wydawnictwa MS.

    --
    Pozdrawiam, Jarek
    PGP: 0x7E9C34CA