  • 1. Data: 2004-12-09 19:40:47
    Temat: Własna działalność gospodarcza a lokal...
    Od: "Maciek C" <m...@i...net.pl>

    Zamierzam w najbliższym czasie otworzyć własną firmę. Firma usługowo
    handlowa, sprzedaż raczej tylko przez internet, usługi u kogoś w domu
    (usługi serwisowe), rodzi się pytanie co z lokalem- siedzibą firmy. Czy
    mogę do tego celu zaadoptować jeden pokój w mieszkaniu rodziców? Jeśli
    tak, to czy w świetle prawa pokój ten jest siedzibą firmy i reszta
    mieszkania nie ma z nim nic wpólnego? Chodzi mi o to czy w przypadku np
    jakiejś kontroli itp będzie pod uwagę brane tylko to pomieszczenie, czy
    całe mieszkanie?

    Maciek C