  • 11. Data: 2005-06-05 12:10:41
    Temat: Re: [ot] zatrzymanie sprzętu przez policj
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Kira wrote:

    > Aaa tu nas boli ;) Znaczy tu sie mijamy, bo ogolnie to rzecz

    No ale mnie chodzi o to, ze jak sie robi kopie zapasowe danych za
    miliony, to sie ich nie trzyma w szufladzie obok kompa. Bo czy pozar,
    czy najazd policji to taka kopia nie jest nic warta. Kopia
    bezpieczenstwa ma byc bezpieczna ;) dobrym zwyczajem jest robienie kopi
    w miejscu geograficznie roznym - co prawda krazy historia, ze jakas
    firma z jednego biurowca WTC trzymala kopie w drugim i niby
    tgeograficznie bylo to rozne miejsce, ale i tak to nie ustrzeglo ich we
    wrzesniu przed strata oryginalu jak i kopii.

    Wiec reasumujac - zrobienie kopii i trzymanie jej "pod reka" uchroni nas
    tylko od kilku sytuacji...

    Pozdr

    Gwiezdne Wojny - Epizod 3: Zemsta Sithów ....... http://tiny.pl/hknr
    William Gibson "Pattern recognition" ........... http://tiny.pl/hn3l
    Radek Knapp "Franio" - olsniewa i unosi ........ http://tiny.pl/hnkv
    Jerzy Pilch "Spis cudzoloznic" - przewspaniale . http://tiny.pl/hnks

  • 12. Data: 2005-06-05 12:23:40
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wrzesniu przed strata oryginalu jak i kopii.
    >
    > Wiec reasumujac - zrobienie kopii i trzymanie jej "pod reka" uchroni nas

    teraz od dupy strony przestawiasz to co wczesneij anpisales.
    Rozwin czemu fakt trzymania kopii zapasowej niedaleko komputera wplywa na
    wartosc danych, bo to tego sie Kira przyczepila.

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 13. Data: 2005-06-05 12:50:07
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Przemek R... [Sun, 5 Jun 2005 14:23:40 +0200]:

    > Rozwin czemu fakt trzymania kopii zapasowej niedaleko
    > komputera wplywa na wartosc danych, bo to tego sie Kira
    > przyczepila.

    No. Dokladnie tego sie przyczepilam. :)

    Kira

  • 14. Data: 2005-06-05 12:53:32
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Przemek R..." wrote:

    > teraz od dupy strony przestawiasz to co wczesneij anpisales.
    > Rozwin czemu fakt trzymania kopii zapasowej niedaleko komputera wplywa na
    > wartosc danych, bo to tego sie Kira przyczepila.

    Aaa.... No sorki, ciagle mysle gdzies obok. Nie, nie wplywa. Trzymanie
    kopi blisko nie wplywa na wartosc danych. Ale wartosc danych powinna
    wplywac na to, gdzie sie kopie trzyma. Ot co.

  • 15. Data: 2005-06-05 14:04:20
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 05 Jun 2005 14:50:07 +0200,
    Kira <c...@-...pl> screamed:

    > No. Dokladnie tego sie przyczepilam. :)

    To moze ja pofantazjuje: fakt trzymania kopii zapasowej niedaleko
    komputera wplywa na wartosc danych/programu tak, ze w przypadku
    pozaru z proprietary data/software robi sie vapordata/vaporware,
    a to juz jest warte okolo 0zl (-;

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 16:03:03 user up 10633 days, 3:58, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Now that I have it all, can I give some of it back?

  • 16. Data: 2005-06-05 14:30:44
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Artur M. Piwko [Sun, 5 Jun 2005 14:04:20 +0000 (UTC)]:

> [...]
    > komputera wplywa na wartosc danych/programu tak, ze w przypadku
    > pozaru z proprietary data/software robi sie vapordata/vaporware,

    Ha! Ok, to jak fantazjujemy to ja tez :) Robie sobie kopie danych,
    ktora wsadzam do wmurowanego w sciane tuz nad podloga porzadnego,
    ognioodpornego sejfu, ktory nastepnie zastawiam komputerem :) Jest
    wystarczajaco niedaleko zeby Ci teorie o odleglosciach obalic? ;)

    Kira

  • 17. Data: 2005-06-05 14:54:40
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Kira wrote:

> [...]
    > ognioodpornego sejfu, ktory nastepnie zastawiam komputerem :) Jest
    > wystarczajaco niedaleko zeby Ci teorie o odleglosciach obalic? ;)

    Za blisko, patrz: WTC, 11 wrzesnia ;)

  • 18. Data: 2005-06-05 18:38:58
    Temat: Re: zatrzymanie sprzętu przez policj
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Michał" <m...@o...pl> writes:

    > ^^^^^^^^^^^
    > A gdzie tak było napisane?!

    Prawdopodobnie policja miała pewne podejrzenia co do legalności
    oprogramowania składowanego na tym kompie, niech się cieszy,
    że go nie aresztowano ;)

  • 19. Data: 2005-06-05 19:24:20
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Czyli praktycznie kazdego mozna pozbawic kompa na jakis czas jak go nie
    lubisz , wystarczy donos ze cos tam ma nielegalnego i juz wiazd i konfiskata
    w celu sprawdzenie, jelsi niema , oddadza pewnie ale po jakim
    czasie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    chore!!!!!!!!!!!!

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 20. Data: 2005-06-05 20:04:49
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Jacek23" <j...@p...pl> writes:

> [...]
    > nie lubisz , wystarczy donos ze cos tam ma nielegalnego i juz wiazd
    > i konfiskata w celu sprawdzenie, jelsi niema , oddadza pewnie ale po

    Z tym aresztowaniem to mogłem oczywiście przesadzić -- stąd
    ten emotikon.