eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawooszustwo telekomunikacyje - czy podpisana umowa jest wazna? › Re: oszustwo telekomunikacyje - czy podpisana umowa jest wazna?
    Date: Thu, 03 Jan 2013 08:03:34 +0100
    From: maruda <m...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: oszustwo telekomunikacyje - czy podpisana umowa jest wazna?

    W dniu 2013-01-03 07:55, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > a to ma znaczenie, czy pytasz w kontekście łatwości udowodnienia?

    IMHO, jeśli mama podpisała się "Anita Kowalska" (bez "z up."), to mama
    popełniła (mimowolnie) fałszerstwo i lepiej grzecznie starać się sprawę
    odkręcić nie sięgając wyżej.

    Jeśli mama podpisała się "mama Anity Kowalskiej" (bez "z up.") na umowie
    zawartą z Anitą Kowalską, to Anita pisze poleconym z ZPO do firmy, że
    umowa została zawarta bez jej wiedzy i upoważnienia i jest nieważna. Ew.
    poszukać po sieci, bo takich spraw były setki tysięcy.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.