  • 41. Data: 2005-05-07 14:21:47
    Temat: Re: oskarżony sedzia
    Od: train <t...@a...com>

    Johnson wrote:

    > Ale to nie jest "ciężar dowodowy" jak byś nie wiedział. Idź poczytaj
    > jeszcze trochę książek i dopiero sie wypowiadaj.

    Nie jest a WYNIKA jako nastepstwo, jezeli juz musze Cie prowadzic za
    reke. Co sprowadza sie do tego samego.

  • 42. Data: 2005-05-07 14:24:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    train napisał(a):

    > Postepownia wobec skorumpowanych sedziow sa utajniane niczym sprawy KGB.
    > Tymczasem powinny byc publiczne. Obywatele maja prawo patrzec na rece
    > sedziom. Przepraszam, powinni miec.

    Rozumiem ignorancie że obowiązującego prawa nie znasz? Przeczytaj art.
    116 paragraf 1 prawa o ustroju sądów powszechnych.
    Postukujesz zmiany prawa którego nie znasz. Nie głupio ci?

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 43. Data: 2005-05-07 14:25:29
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    train napisał(a):

    > Nie jest a WYNIKA jako nastepstwo, jezeli juz musze Cie prowadzic za
    > reke. Co sprowadza sie do tego samego.

    Znów nie rozumiem. Pisz jakoś jaśniej.

  • 44. Data: 2005-05-07 14:28:29
    Od: train <t...@a...com>

    Johnson wrote:

    > Rozumiem ignorancie że obowiązującego prawa nie znasz? Przeczytaj art.
    > 116 paragraf 1 prawa o ustroju sądów powszechnych.
    > Postukujesz zmiany prawa którego nie znasz. Nie głupio ci?

    Nie. Mylisz teorie z praktyka. W ustawach masz duzo o uczciwosci
    sedziow, a jak wyglada praktyka, kazdy wie.

    Pokaz mi w sieci link do strony internetowej na rzodowym serwerze z
    lista usunietych sedziow. Albo tych przeciwko ktorym toczy sie
    postepowanie.

    Powiedz tez mi jak sie zakonczyla sprawa prostytutki sadowej z
    Wodzislawia lamiacej Europejska Konwencje na rzecz ZCHnu.

  • 45. Data: 2005-05-07 14:32:29
    Od: train <t...@a...com>

    Johnson wrote:

    > Znów nie rozumiem. Pisz jakoś jaśniej.

    Jestes z drogowki? :-P

    Zeby udowodnic wine karna musisz przekonac sad. Wszelkie dziury w
    oskarzeniu sa brane na korzysc oskarzonego. Tymczasem w procesie
    cywilnym te same dziury sa sortowane inaczej. Dlaego moze zdarzyc sie ze
    ktos zostal uniewinniony karnie i dostal wyrok za to samo w procesie
    cywilnym.

  • 46. Data: 2005-05-07 14:39:27
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    train napisał(a):

    > Nie. Mylisz teorie z praktyka. W ustawach masz duzo o uczciwosci
    > sedziow, a jak wyglada praktyka, kazdy wie.

    To tylko twoje urojenia. Praktyka jest taka jak wynika z przepisów. A
    orzeczenia sądów dyscyplinarnych są publikowane.

    > Pokaz mi w sieci link do strony internetowej na rzodowym serwerze z
    > lista usunietych sedziow. Albo tych przeciwko ktorym toczy sie
    > postepowanie.

    Choćby tu: http://www.sn.pl/bip/informacja-2004.pdf

    A tak wogóle to użyj tego czegoś co masz na głowie i sam sobie znajdź.

    > Powiedz tez mi jak sie zakonczyla sprawa prostytutki sadowej z
    > Wodzislawia lamiacej Europejska Konwencje na rzecz ZCHnu.

    Jęsli idzie o mnie to mam cie dość. Z mądrymi inaczej nie rozmawiam.

  • 47. Data: 2005-05-07 15:00:40
    Od: train <t...@a...com>

    Johnson wrote:

    > To tylko twoje urojenia. Praktyka jest taka jak wynika z przepisów. A
    > orzeczenia sądów dyscyplinarnych są publikowane.

    g.prawda. Chyba ze niskonakladowa i nerozprowadzana szeroko publikacje
    SN traktujesz jako publikacje.

    > Choćby tu: http://www.sn.pl/bip/informacja-2004.pdf

    ROTFL

    Podjesz tylko statystyke. Gdzie tam masz nazwiska skorumpowanych
    sedziow? "w jednej ze spraw"... Ladna mi informacja.

    Poprawnia politycznie prostytutka Gardocki nie ma nawet honoru przyznac
    sie ile dokladnie spraw bylo wsrod jego wlasnych pracownikow. Podaje 60
    spraw w calosci, ale pozniej czytelnik musi sam wyliczyc ile sedziow, bo
    Gatrdocki podaje tylko cala reszte (prokuratorow etc.). Typowa PRLowska
    szmata ten Gardocki. Typowe mataczenie prawdy o korpucji sedziow.

    > A tak wogóle to użyj tego czegoś co masz na głowie i sam sobie znajdź.

    Jezeli bedzie to chetnie. Gardocki samata PRLu mataczy caly czas. Znam
    obecnych sedziow ktorzy byli TW. Gdzie jest Gardocki?

    > Jęsli idzie o mnie to mam cie dość. Z mądrymi inaczej nie rozmawiam.

    Pewno, najlepiej glowe w piasek.

  • 48. Data: 2005-05-07 15:54:49
    Od: train <t...@a...com>

    poreba wrote:
    > train <t...@a...com> popełnił 07 maj 2005 na pl.soc.prawo utwór

    > Aaa, to już wszystko jasne. American dream.verizon

    Co w tym dziwnego? Ot chocby jest inna procedura dopuszczania dowodow w
    karnym i cywilnym Wtedy ocena bedzie inna bo mamy doczynienia z innym
    materialem dowodowym. W cywilnym procesie moga tez dojsc kwestie
    nieznane wczesniej w karnym. Any problems with that?

    Chyba ze orzekaja "sedziowie" a nie lawa bez udzialu sedziego.. Jak w PRLu.

  • 49. Data: 2005-05-07 15:56:14
    Od: poreba <d...@p...com>

> [...]

    > ktos zostal uniewinniony karnie
    > i dostal wyrok za to samo w procesie cywilnym.
    Aaa, to już wszystko jasne. American dream.verizon

    pozdro
    poreba

  • 50. Data: 2005-05-07 16:28:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Najprostszy przykład. Kowalski składa zawiadomienia na Kwiatkowskiego,
    iż ten zadzwonił do niego i przez telefon kierował pod jego adresem
    groźby karalne zabicia i podpalenia domu. Rozmowa nie była nagrywana.
    Kwiatkowski co prawda przyznaje, ze do Kowalskiego dzwonił, ale
    utrzymuje, że nie groził, a jedynie kategorycznie domagał się, by
    Kowalski wreszcie oddał mu pożyczone rok temu 10.000 zł i groził
    oddaniem sprawy do sądu.

    Sąd, po rozpatrzeniu sprawy Kwiatkowskiego uniewinnia z braku dowodów
    winy uznając, że zeznania Kowalskiego są mało wiarygodnie, albowiem ten
    pozostaje w konflikcie z Kwiatkowskim i faktycznie mógł zełgać, by
    odwlec zwrot długu.

    W odwecie Kwiatkowski składa na Kowalskiego zawiadomienie, iż ten
    pomówił go i złożył fałszywe zawiadomienie. No i teraz sąd również i
    Kowalskiego uniewinnia z braku odwodu winy, bowiem nie ma pewności, czy
    faktycznie Kowalski mu nie groził, choć dowodów potwierdzających też nie
    ma.

    Bardzo częsta sytuacja przy pieniackich sprawach sąsiedzkich, w chwili
    rozwodu oraz na przy gwałtach.