    From: train <t...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: oskarżony sedzia
    <d5gl0l$7bo$1@nemesis.news.tpi.pl> <d5glhg$bcf$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <d5htcg$6nr$1@nemesis.news.tpi.pl> <d5i2at$ksq$1@inews.gazeta.pl>
    <d5i5at$kv9$1@nemesis.news.tpi.pl> <d5i5bj$40n$1@inews.gazeta.pl>
    <d5i98r$dtl$1@nemesis.news.tpi.pl> <d5ic59$2f5$1@inews.gazeta.pl>
    <d5ifos$nqh$2@nemesis.news.tpi.pl> <8L3fe.562$N_5.485@trndny09>
    <d5ihuv$6o5$1@nemesis.news.tpi.pl> <_T3fe.575$N_5.53@trndny09>
    <d5iift$6o6$2@nemesis.news.tpi.pl> <K04fe.1483$7G.227@trndny01>
    <d5iiro$6o6$5@nemesis.news.tpi.pl> <I74fe.1486$7G.1221@trndny01>
    <d5ijcb$f92$1@nemesis.news.tpi.pl> <hg4fe.577$N_5.85@trndny09>
    <d5ik9b$k1h$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Date: Sat, 07 May 2005 15:00:40 GMT

    Johnson wrote:

    > To tylko twoje urojenia. Praktyka jest taka jak wynika z przepisów. A
    > orzeczenia sądów dyscyplinarnych są publikowane.

    g.prawda. Chyba ze niskonakladowa i nerozprowadzana szeroko publikacje
    SN traktujesz jako publikacje.

    > Choćby tu: http://www.sn.pl/bip/informacja-2004.pdf

    ROTFL

    Podjesz tylko statystyke. Gdzie tam masz nazwiska skorumpowanych
    sedziow? "w jednej ze spraw"... Ladna mi informacja.

    Poprawnia politycznie prostytutka Gardocki nie ma nawet honoru przyznac
    sie ile dokladnie spraw bylo wsrod jego wlasnych pracownikow. Podaje 60
    spraw w calosci, ale pozniej czytelnik musi sam wyliczyc ile sedziow, bo
    Gatrdocki podaje tylko cala reszte (prokuratorow etc.). Typowa PRLowska
    szmata ten Gardocki. Typowe mataczenie prawdy o korpucji sedziow.

    > A tak wogóle to użyj tego czegoś co masz na głowie i sam sobie znajdź.

    Jezeli bedzie to chetnie. Gardocki samata PRLu mataczy caly czas. Znam
    obecnych sedziow ktorzy byli TW. Gdzie jest Gardocki?

    > Jęsli idzie o mnie to mam cie dość. Z mądrymi inaczej nie rozmawiam.

    Pewno, najlepiej glowe w piasek.