  • Data: 2006-04-23 16:35:45
    Temat: Re: oplaty notarialne-przepisanie mieszkania
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "lasic" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:e2g8su$8cr$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam
    > Czeka mnie przepisanie mieszkania rodzicow na mnie.
    > I stad moje pytanie
    > Ile mnie wyniesie oplata notarialna? Sa moze gdzies w internecie tabele
    > takich uslug?
    > Drugie pytanie czy zaplace za to podatek i ewentualnie ile?
    > Pozdrawiam
    > Ps Czy te same oplaty beda mie obowiazywac co do przepisania garazu?

    Tobie nie chodzi o przepisanie mieszkania, bo coś takiego nie istnieje.
    Tobie chodzi o darowanie mieszkania. Opłaty notarialne i podatki jak od
    sprzedaży. Dodatkowo dochodzi podatek od spadku i darowizn. A ile, to zależy
    od wartości przedmiotu darowania, stopnia pokrewieństwa, wykorzystania ulg
    zwiazanych z darowiznami. Nie da sie prosto odpowiedzieć, za to jest to
    opisane w ustawie o tym podatku.