eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoolx sprzedaje nasze zainteresowania › Re: olx sprzedaje nasze zainteresowania
  • X-Received: by 2002:aca:4142:: with SMTP id o63mr8240285oia.58.1553428445284; Sun, 24
    Mar 2019 04:54:05 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:aca:4142:: with SMTP id o63mr8240285oia.58.1553428445284; Sun, 24
    Mar 2019 04:54:05 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!78no444247itl.0!news-out.google.com!l81ni480itl.0!nntp.google.com!7
    8no444244itl.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-m
    ail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sun, 24 Mar 2019 04:54:05 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <q779rf$eq6$1@node2.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=185.93.94.28;
    posting-account=5dDizgoAAAAa4_eIoMlPpl3l9SSAV1Gz
    NNTP-Posting-Host: 185.93.94.28
    References: <q779rf$eq6$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: Re: olx sprzedaje nasze zainteresowania
    From: b...@g...com
    Injection-Date: Sun, 24 Mar 2019 11:54:05 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:781628
    [ ukryj nagłówki ]

    użytkownik ń napisał:
    > Po raz kolejny zauważam, że gdy szukam czegoś na olx.pl, to na drugi dzień rano
    otrzymuję maile reklamowe jakichś firm - od czapy,
    > ale w nazwie mających te właśnie słowa kluczowe.
    > Ewidentnie nas sprzedają (a naszych danych skojarzonych z adresem mają więcej co
    najmniej nr telefonu i lokalizacja).
    > Mają prawo wynikające z odhaczonego przez nas jakiegoś drobnego druczku?


    Tam zastępy tęgich głów pracują nad reklamą, marketingiem, promocją.

    ctrl+v

    Content Marketing w założeniu jest marketingiem z najbardziej ludzką twarzą. Jego
    podstawą jest zaufanie i autentyczność. Co stanie się z content marketingiem, kiedy
    content zaczną tworzyć boty?

    Content marketing aby był skuteczny powinien strategicznie czerpać z dostępnych na
    rynku narzędzi. Nowe technologie, a zwłaszcza sztuczna inteligencja, są w tym
    zakresie coraz bardziej przydatne. Ale i niebezpieczne.

    Człowiek stanowi nadal najważniejsze ogniwo, ale nie musi już wykonywać prostych,
    powtarzających się czynności.
    Musi umieć stworzyć efektywne schematy pracy, zaprogramować automaty, które go będą
    wspierać, skutecznie kontrolować proces i stale go optymalizować.

    Do stworzenia pełnego, 360-stopniowego obrazu klienta, niezbędne są algorytmy
    sztucznej inteligencji, które zintegrują rozproszone dane i na podstawie tysięcy
    informacji rozpoznają zainteresowania, intencje i dane demograficzne klientów.

    ... kluczem do portfela konsumenckiego jest personalizacja i kontekst, ale jakie
    korzyści musimy naszemu klientowi dać, aby pozwolił śledzić swoje ślady w sieci i
    poza nią?


    Nielseny:)
    Widz totalny konsumuje treści w TV i Internecie, łącząc obydwa media w
    najwygodniejszy dla siebie sposób. Skuteczny pomiar tej konsumpcji jest na
    wyciągnięcie dłoni, na co wskazują międzynarodowe doświadczenia Nielsena.
    Porozmawiajmy o widzu totalnym ("homo spectator") i o tym, jak mieć go zawsze w
    zasięgu.



    Badania neurologów wskazują, że marki takie jak Apple wywołują reakcje w mózgach
    fanów te same co religia.


    W 2017 zaszła cicha rewolucja w sposobie prezentowania wyników wyszukiwania w Google.
    Wykorzystując mechanizm RankBrain oraz Sztuczną Inteligencję Google coraz trafniej
    ocenia intencje osób pytających i udziela coraz lepszych odpowiedzi.


    ROPO - szukam w internecie-kupuję stacjonarnie to wyzwanie dla marketerów. Jak
    tworzyć reklamy w mobile, które będą miały wpływ na decyzje zakupowe w sklepach
    stacjonarnych

    https://forumiab.pl/agenda/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1