eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoolx sprzedaje nasze zainteresowania › Re: olx sprzedaje nasze zainteresowania
  • Data: 2019-03-24 12:54:05
    Temat: Re: olx sprzedaje nasze zainteresowania
    Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    użytkownik ń napisał:
    > Po raz kolejny zauważam, że gdy szukam czegoś na olx.pl, to na drugi dzień rano
    otrzymuję maile reklamowe jakichś firm - od czapy,
    > ale w nazwie mających te właśnie słowa kluczowe.
    > Ewidentnie nas sprzedają (a naszych danych skojarzonych z adresem mają więcej co
    najmniej nr telefonu i lokalizacja).
    > Mają prawo wynikające z odhaczonego przez nas jakiegoś drobnego druczku?


    Tam zastępy tęgich głów pracują nad reklamą, marketingiem, promocją.

    ctrl+v

    Content Marketing w założeniu jest marketingiem z najbardziej ludzką twarzą. Jego
    podstawą jest zaufanie i autentyczność. Co stanie się z content marketingiem, kiedy
    content zaczną tworzyć boty?

    Content marketing aby był skuteczny powinien strategicznie czerpać z dostępnych na
    rynku narzędzi. Nowe technologie, a zwłaszcza sztuczna inteligencja, są w tym
    zakresie coraz bardziej przydatne. Ale i niebezpieczne.

    Człowiek stanowi nadal najważniejsze ogniwo, ale nie musi już wykonywać prostych,
    powtarzających się czynności.
    Musi umieć stworzyć efektywne schematy pracy, zaprogramować automaty, które go będą
    wspierać, skutecznie kontrolować proces i stale go optymalizować.

    Do stworzenia pełnego, 360-stopniowego obrazu klienta, niezbędne są algorytmy
    sztucznej inteligencji, które zintegrują rozproszone dane i na podstawie tysięcy
    informacji rozpoznają zainteresowania, intencje i dane demograficzne klientów.

    ... kluczem do portfela konsumenckiego jest personalizacja i kontekst, ale jakie
    korzyści musimy naszemu klientowi dać, aby pozwolił śledzić swoje ślady w sieci i
    poza nią?


    Nielseny:)
    Widz totalny konsumuje treści w TV i Internecie, łącząc obydwa media w
    najwygodniejszy dla siebie sposób. Skuteczny pomiar tej konsumpcji jest na
    wyciągnięcie dłoni, na co wskazują międzynarodowe doświadczenia Nielsena.
    Porozmawiajmy o widzu totalnym ("homo spectator") i o tym, jak mieć go zawsze w
    zasięgu.



    Badania neurologów wskazują, że marki takie jak Apple wywołują reakcje w mózgach
    fanów te same co religia.


    W 2017 zaszła cicha rewolucja w sposobie prezentowania wyników wyszukiwania w Google.
    Wykorzystując mechanizm RankBrain oraz Sztuczną Inteligencję Google coraz trafniej
    ocenia intencje osób pytających i udziela coraz lepszych odpowiedzi.


    ROPO - szukam w internecie-kupuję stacjonarnie to wyzwanie dla marketerów. Jak
    tworzyć reklamy w mobile, które będą miały wpływ na decyzje zakupowe w sklepach
    stacjonarnych

    https://forumiab.pl/agenda/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1