  • Data: 2019-03-24 14:17:12
    Temat: Re: olx sprzedaje nasze zainteresowania
    Od: ń <k...@t...sie> szukaj wiadomości tego autora

    Jak jestem zalogowany do olx wyszukując tam czegoś, na drugi dzień rano przysyłają
    reklamy na adres mailowy zarejestrowany w olx.

    Google i podobne wysyłają reklamy wg naszych adresów IP (co najmniej, bo jest jeszcze
    pierdylion innych metod).
    Więc jak szukam czegoś przez komputer, za krótki czas reklamy z tymi słowami
    kluczowymi pojawiają się na stronach (zwykle w
    okienkach przeznaczonych do reklam) otwieranych przykładowo w przeglądarce www w
    smart tv podpięty do tej samej LAN (czyli z tym
    samym zewnętrznym IP).

    -----