  • 1. Data: 2005-01-05 14:55:50
    Temat: okladki plyt itd itp
    Od: "Mirek @www.dzienpo.tk" <m...@p...pl>

    Mam pytanko. W sieci jest masa stron z okladkami na filmy, gry,
    program i itp. Jak maja sie do tego prawa autorskie, czy mozna
    zamieszczac takie rzeczy legalnie czy moze jest to juz naruszanie praw
    autorskich? Byly moze jakies procesy? Bo jakos nie slyszalem...

    --
    Mirek
    http://www.dzienpo.tk

  • 2. Data: 2005-01-06 07:34:17
    Temat: Re: okladki plyt itd itp
    Od: "Mirek @www.dzienpo.tk" <m...@p...pl>

    Dnia Wed, 05 Jan 2005 15:55:50 +0100, "Mirek @www.dzienpo.tk"
    <m...@p...pl> napisał:

> [...]
    >zamieszczac takie rzeczy legalnie czy moze jest to juz naruszanie praw
    >autorskich? Byly moze jakies procesy? Bo jakos nie slyszalem...

    Jeszce tylko jedno, nikt nie chce odpowiedziec bo odpowiedz jest
    oczywista? Czy moze nikt nie wie? ;)

    --
    Mirek
    http://www.dzienpo.tk

  • 3. Data: 2005-01-06 08:13:05
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Mirek @www.dzienpo.tk" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Jeszce tylko jedno, nikt nie chce odpowiedziec bo odpowiedz jest
    > oczywista? Czy moze nikt nie wie? ;)
    Można _zamieszczać legalnie_, tzn. zgodnie z przepisami prawa autorskiego.
    WSm

  • 4. Data: 2005-01-06 11:26:50
    Od: "Mirek @www.dzienpo.tk" <m...@p...pl>

    Dnia Thu, 06 Jan 2005 08:13:05 GMT, "WSm" <w...@s...pl> napisał:

    >Można _zamieszczać legalnie_, tzn. zgodnie z przepisami prawa autorskiego.

    he he :)) A jak jest "zgodnie z przepisami prawa autorskiego"?

    --
    Mirek
    http://www.dzienpo.tk

  • 5. Data: 2005-01-08 15:22:47
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    > he he :)) A jak jest "zgodnie z przepisami prawa autorskiego"?

    Zgodnie z przepisami prawa autorskiego.
    Przecież piszę po polsku, nie?
    WSm