  • 1. Data: 2005-01-05 15:25:16
    Temat: Przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Witam!

    "Uprzejmie informujemy, że Państwa dane imienne i adresowe są przetwarzane
    przez ... z siedzibą w ... przy ulicy ... w celach marketingowych oraz w
    celu przekazywania ich innym firmom korzystającym z marketingu
    bezpośredniego, których propozycje mogą - naszym zdaniem - Państwa
    zainteresować."

    Hmmm... jakim prawem owa firma przekazuje innej moje dane osobowe? Nie
    pamiętam abym kogokolwiek ustanawiał swoim pełnomocnikiem. Uważam, że sam
    potrafię kontaktować się z podmiotami, które mnie zainteresują. A może
    jednak się mylę? Mam wrażenie, że ktoś próbuje na mnie zarobić (tego typu
    dane są chyba płatnie udostępniane?) :-(

    pozdrawiam
    Greg