  • 1. Data: 2005-01-05 14:26:18
    Temat: Wydatki firmowe a rozdzielność majątkowa
    Od: "agata" <i...@p...onet.pl>

    Od kilku lat prowadze wlasna dzialalnosc gospodarcza i niedawno podpisalam
    przedwstepna umowe na zakup lokalu uzytkowego (na dzialalnosc mojej firmy).
    Nie podpisalam jeszcze umowy kupna-sprzedazy. Czy wylaczenie teraz wspolnoty
    majatkowej, spowiduje, ze jedynym wlascicielem tej nieruchomosci bede ja?

    Z gory dzieki za pomoc.

  • 2. Data: 2005-01-05 18:30:27
    Temat: Re: Wydatki firmowe a rozdzielność majątkowa
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "agata" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wspolnoty
    > majatkowej, spowiduje, ze jedynym wlascicielem tej nieruchomosci bede ja?

    Tak, pod warunkiem że środki finansowe pochodzą tylko i wyłącznie od ciebie
    a nie z dawnego majątku wspólnego.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2005-01-05 22:39:25
    Od: i...@p...onet.pl

    Srodki pochodza z linii kredytowej w rachunku firmowym mojej firmy. Niestety,
    maz podpisywal weksel.

  • 4. Data: 2005-01-05 23:54:22
    Od: Wiesław <v...@g...pl>

    Dnia 5 Jan 2005 23:39:25 +0100, i...@p...onet.pl napisał(a):

    > Srodki pochodza z linii kredytowej w rachunku firmowym mojej firmy. Niestety,
    > maz podpisywal weksel.

    Wiec firma wchodzi do wspolwlasnosci malzenskiej. Gdy ja wylaczysz bedzie
    wspolwlasnoscia w czesciach ulamkowych.