  • 11. Data: 2020-06-06 16:16:19
    Temat: Re: ofiara reprywatyzacji
    Od: Konopny Nespresso <o...@g...com>

    użytkownik Olin napisał:
    > Anny Kryńska - ofiary reprywatyzacji - umiera przy okazji kręcenia spotu
    > wyborczego Patryka Jakiego.

    I przy okazji reprywatyzacji.
    1. deklaracja terezińska ok. 2009r
    2. https://youtu.be/YoONVwOYPPk
    3. wg. logiki niemieckich mediów dla polaków i Olina winne pisy:)

    Pis też jest winny np. przemilczania całej sprawy za czasów peło,
    ze wszystkich partii tylko Rozenek (partia Palikota)od Joska Urbacha
    wychylił się za czasów peło i podjął temat. Pis zaczął coś gadać jak już
    sprawa się mocno rypła. I tak to wygląda.

    Tak czy siak wina peło jest dominująca i żadne wygibasy onetu i Olina
    tego nie zmienią.

  • 12. Data: 2020-06-06 19:48:48
    Od: z <...@...pl>

    Przecież trzymam odpowiedni poziom do osób o których mowa.

  • 13. Data: 2020-06-06 20:11:25
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-06 o 19:48, z pisze:
    > Przecież trzymam odpowiedni poziom do osób o których mowa.

    Niewątpliwie.
    Jesteś z tego samego gatunku politycznie rozgarniętych co wspomniany
    prezydent Duda.
    Żeby było w temacie reprywatyzacji, to wczoraj prezydent tym
    ułaskawieniem pokazał, że nawet nie orientuje się za co Śpiewak był
    skazany.

  • 14. Data: 2020-06-06 21:07:10
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-06 o 20:11, cef pisze:
    > nie orientuje się za co Śpiewak był skazany.

    A pamiętasz z jakiego paragrafu?

    Ty wiesz kiedy ten paragraf powstał?

  • 15. Data: 2020-06-06 22:06:11
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-06 o 21:07, z pisze:

    > A pamiętasz z jakiego paragrafu?
    >
    > Ty wiesz kiedy ten paragraf powstał?

    To nie jest tutaj istotne.
    Fakty są takie, że na ustach prezydenta walka w dobrej sprawie
    a ułaskawił oszczercę i kłamcę.

    Chodziło mi głównie o to, że nie wyczuwasz jak się zachować.
    Dodatkowo manipulujesz cytowaniem, co Cię dodatkowo pogrąża.

  • 16. Data: 2020-06-06 22:20:58
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-06 o 22:06, cef pisze:
    > ułaskawił oszczercę i kłamcę.

    A w którym to miejscu "oszczerzał" i kłamał?

  • 17. Data: 2020-06-06 22:22:11
    Od: z <...@...pl>

    > Dodatkowo manipulujesz cytowaniem

    Ty jesteś z tych profesjonalistów prawniczych co używają googlowego
    gównianego czytnika? Sam jesteś sobie winien

  • 18. Data: 2020-06-06 22:23:14
    Od: z <...@...pl>

    Jak się paniusi nie chciało sprawdzić ile lat ma trup?

  • 19. Data: 2020-06-06 22:24:51
    Od: z <...@...pl>

    > To nie jest tutaj istotne.

    Jest. Jak Ci nie wstyd że nie widzisz nic złego w istnieniu tego paragrafu.

    Ale... przecież ty go nawet nie znasz... buuuuaaacchhhhaaaaa

  • 20. Data: 2020-06-06 23:36:45
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-06 o 22:20, z pisze:

    > A w którym to miejscu "oszczerzał" i kłamał?

    Przeczytaj sobie - na tvp.info jest artykuł o tym.
    A Ty, żeby odwrócić uwagę od wytkniętego
    braku kultury w kwestii przekręcania nazwiska
    rozbijasz teraz wątek na kilka, żeby się rozwodzić nad tym
    co sąd stwierdził.
    Gdyby ktoś w słusznej sprawie działał (tu zgoda - działał w słusznej)
    i w ramach tych działań zamordował 5 przechodniów,
    to ciekawe czy by go tak ochoczo ułaskawiono - zwykłego mordercę?