  • 1. Data: 2020-06-05 15:39:13
    Temat: ofiara reprywatyzacji
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Anny Kryńska - ofiary reprywatyzacji - umiera przy okazji kręcenia spotu
    wyborczego Patryka Jakiego.

    https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/hejter-nie
    bezpieczne-zabawy-ludzi-andrzeja-dudy/86gz15s

    "Nagranie zorganizowano w kamienicy przy ul. Poznańskiej 14. Jako pierwsza
    przed kamerą wystąpić miała Anna Kryńska, która doskonale znała to miejsce.
    Mieszkała tam niemal przez całe życie, aż w końcu wskutek reprywatyzacji
    została zmuszona do opuszczenia domu.

    Był wczesny wieczór. Anna Kryńska była mocno zestresowana. Sąsiedzi, którzy
    przyglądali się produkcji pamiętają, jak co jakiś czas podchodziła na
    zaplecze i prosiła o łyk wody. Wyglądała na potwornie zmęczoną. W końcu
    zrobiono jej makijaż i postawiono przed kamerą.

    Matuszewska - dziennikarka TVP Info, która współpracowała z PiS - zdążyła
    zadać jedno tylko pytanie. Anna Kryńska zaczęła odpowiadać, ale zaraz
    poczuła ból, zesztywniała i upadła na ziemię. Przed kamerą wyszeptała
    jeszcze: ,,Boże, ja umieram...". Kamerę wyłączono, nieprzytomną Annę Kryńską
    zabrała karetka.

    Wkrótce wyszło na jaw, że kobieta chorowała od dłuższego czasu, o czym
    wiedziała Katarzyna Matuszewska. W dniach poprzedzających nagranie stan
    Anny Kryńskiej był fatalny. Trzy tygodnie wcześniej pod wpływem stresu
    zasłabła w trakcie spotkania poświęconego reprywatyzacji, w którym
    uczestniczył Sebastian Kaleta. Trafiła wówczas na oddział intensywnej
    terapii, dowiedziała się, że musi mieć wszczepiony rozrusznik serca. W domu
    czekała na wyznaczenie terminu operacji. Jej stan nie pozwalał nawet na
    samotne wychodzenie do sklepu. Każdy dodatkowy stres stanowił dla niej
    śmiertelne zagrożenie.

    A jednak Katarzyna Matuszewska zdecydowała się przyprowadzić ją na plan.
    Działała w pośpiechu, ostatnią bohaterkę spotu załatwiała na kilka godzin
    przed nagraniem."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2020-06-05 16:29:10
    Temat: Re: ofiara reprywatyzacji
    Od: z <...@...pl>

    Napisz coś bardziej emocjonujacego.

    Dziadki z wermachtu przestały działać.

    Wyzwiska w sejmie? Daj spokój

    To musi być coś takiego żeby Czaskoski zdobył ten jeden punkt procentowy.

    Do roboty...

  • 3. Data: 2020-06-05 17:42:36
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-05 o 16:29, z pisze:

    > żeby Czaskoski

    Rozumiem, że jest akcja propagandowa z obu stron,
    ale przekręcanie nazwisk to jest zagrywka z najniższej półki.
    Tobie nie przeszkadza wpisywanie się w rolę takiego tępego
    czy raczej chamskiego propagandysty?

  • 4. Data: 2020-06-05 19:43:38
    Od: z <...@...pl>

    Ja oglądam tvn24. Tam posłanki PO się wypowiadają. Coś źle mówią?

  • 5. Data: 2020-06-05 19:47:20
    Od: z <...@...pl>

    O Dulkiewicz na ekranie. Też mówi Czaskoski.
    A może to przez kiepskie łącza skypowe.

    A kto to jest ten Czaskoski? Pierwszy samorządowiec w Polsce jak mówi? ;-)

  • 6. Data: 2020-06-05 20:17:39
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-05 o 19:47, z pisze:
    > O Dulkiewicz na ekranie. Też mówi Czaskoski.
    > A może to przez kiepskie łącza skypowe.
    >
    > A kto to jest ten Czaskoski? Pierwszy samorządowiec w Polsce jak mówi? ;-)

    Nawet jeśli ktoś nie potrafi tego poprawnie wymówić,
    to powinieneś wiedzieć jak to zapisać.
    Takim tłumaczeniem pokazujesz, że jesteś prostakiem.

  • 7. Data: 2020-06-05 20:56:39
    Od: z <...@...pl>

    A Ty się wzmagasz i motywujesz żelazny elektorat Dudy ;-)

  • 8. Data: 2020-06-05 21:45:44
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-05 o 20:56, z pisze:
    > A Ty się wzmagasz i motywujesz żelazny elektorat Dudy ;-)

    Nie wypowiadałem się w kwestii poparcia dla jakiegoś
    kandydata a jedynie w sprawie kultury języka, którym się
    posługujesz.

  • 9. Data: 2020-06-05 22:17:35
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-05 o 21:45, cef pisze:
    > Nie wypowiadałem się w kwestii poparcia dla jakiegoś
    > kandydata a jedynie w sprawie kultury języka, którym się
    > posługujesz.

    Po co to zrobiłeś? Żeby zasugerować że zagłosuję na Dudę?

  • 10. Data: 2020-06-05 22:34:10
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-05 o 22:17, z pisze:

    > Po co to zrobiłeś? Żeby zasugerować że zagłosuję na Dudę?

    Żeby Ci zasugerować, że warto trzymać pewien poziom.
    Tak samo zwróciłbym Ci uwagę, gdybyś pisał np Andrzej Dupa
    o obecnym prezydencie.