  • 11. Data: 2009-10-02 11:35:39
    Temat: Re: odstępne (?) - umowa o kredyt
    Od: BK <b...@g...com>

    On Oct 2, 1:09 pm, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
    > Popełnilismy tutaj wspólnie taki błąd, że nie precyzowaliśmy, o jaki kredyt chodzi
    - czy o konsumencki objęty ustawą, czy o np.
    > hipoteczny.
    > JaC

    A Twoim zdaniem jak jest hipoteczny to nie moze byc konusmencki
    [objety ustawa o kredycie konsumenckim]?

  • 12. Data: 2009-10-02 14:22:52
    Od: kuba <p...@o...pl>

    yapann pisze:
    > Użytkownik "kuba" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > a czemu niby bank miały takie coś mi dostarczać ..
    > W przypadku innych sytuacji, które znam, kiedy takie prawo przysuguje,
    > druga strona nigdy czegos takiego nie dostarczała.

    W przypadku udzielania kredytu konsumenckiego (albo innych umów z
    bankami, ja ostatnio zakładałem konto przez internet i mi załączyli),
    niedostarczenie takiego oświadczenia wiąże się z negatywnymi skutkami
    dla banku.
    Stąd wniosek, że jeżeli nie dostarczyli, to pewnie takiego prawo ci nie
    przysługuje.

    --
    kuba
    www.fashioncorner.pl

  • 13. Data: 2009-10-07 20:18:42
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    Użytkownik "Chmiel" <m...@a...net> napisał w wiadomości

    > - podpisanie umowy
    > - uruchomienie kredytu w ciągu kilku godzin (od 11:00 umowa do 17 kasa na
    > rachunku)
    > - odstąpienie od kredytu w ciągu 10 dni pod warunkiem zwrotu całej kasy
    > jaką dostało się na rachunek.

    ale nie sprecyzowałeś - 10 dni liczone d czego

    - u mnie, podpisanie umowy to jeszcze nie wszystko - bo warunki z umowy na
    uruchomienie (wpłacenie) nie są (tzn nie muszą być) spełnione w tej samej
    chwli (dokumenty wszystkie ...), a na przykład mogą dopiero w ciągu dni iluś
    (de facto to o ile źle nie interpretuję - w tym sczególnym przypadku jaki ja
    tu mam to 45 dni!)

    jakoś mi się więc wydaje, że odstapienie może być liczone tylko od
    podpisania (?).... inaczej odstepowałabym od umowy po 2 miechach od
    podpisania - czy to możliwe wg. Was?