  • 1. Data: 2009-10-01 21:55:35
    Temat: komu narzekać na slumsowate bloki?
    Od: "Tomasz Piasecki" <t...@N...gazeta.pl>

    Witajcie!
    W części mojej Retkini (Łódź) zarządzanej przez pewną spółdzielnię
    mieszkaniową ludzie robią sobie...eee..no, w każdym razie przyczepiają np.
    parkanik na balkonie. Drewniany. Albo zabudowują balkon czarnymi deskami, do
    tego okienka i budka dla ptaków (fotki wkrótce!). Chciałbym kogoś przekonać,
    żeby coś z tym zrobił ale nie wiem, do kogo kierować
    narzekania/uwagi/ponaglenia/groźby (czyli kto formalnie jest właścicielem
    bloków) i na jakiej podstawie prawnej (bo jest jakiś dokument mówiący o tym,
    że ma być ładnie, prawda? PRAWDA? Tyle że nie wiem nawet na jakim poziomie
    szukać - ustawy, rozporządzenia, uchwały Rady Miejskiej?)

    Za wszelkie wsparcie teoretyczne i praktyczne w przyszłości z góry wyrażam
    wdzięczność.

    TomaszPe

  • 2. Data: 2009-10-01 22:31:42
    Temat: Re: komu narzekać na slumsowate bloki?
    Od: "Pawel" <p...@n...wp.pl>

    > Za wszelkie wsparcie teoretyczne i praktyczne w przyszłości z góry wyrażam

    NTG -> pl.soc.zaburzenia.emocjonalne

  • 3. Data: 2009-10-01 22:32:18
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Tomasz Piasecki wrote:

    > W części mojej Retkini (Łódź) zarządzanej przez pewną spółdzielnię
    > mieszkaniową ludzie robią sobie...

    Jak spółdzielna to przerypane. Ale jeśli ponad połowa ludzi wykupiła
    mieszkania na własność, to możecie założyć wspólnotę mieszkaniową.

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

  • 4. Data: 2009-10-01 22:49:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomasz Piasecki wrote:

    > Za wszelkie wsparcie teoretyczne i praktyczne w przyszłości z góry wyrażam
    > wdzięczność.

    znajdz sobie lepsza dzielnice i sie przeprowadź.

  • 5. Data: 2009-10-02 12:42:03
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Wręcz odwrotnie.
    Można próbować przez statuty, regulaminy, rady i komisje znacznie skuteczniej, niż we
    wspólnocie.

    Ale zapytałbym też w urzędzie miasta.
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2009-10-04 20:59:25
    Od: "Tomasz Piasecki" <t...@g...pl>

    ąćęłńóśźż <u...@w...eu> napisał(a):

    > Wręcz odwrotnie.
    > Można próbować przez statuty, regulaminy, rady i komisje znacznie skuteczniej,
> [...]

    przerypane czy nie, rozumiem, że spółdzielnia jest właścicielem i w razie
    istnienia przepisu o estetyce to oni za to odpowiadają?

    Wyrazy,
    TomaszPe