  • 1. Data: 2010-11-14 21:32:33
    Temat: odrzucenie reklamacji
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    witam

    Czy zwrot :
    "po prostu dostanie Pan oficjalna odmowe i moze juz szykowac sie do sprawy w
    sadzie."

    zawarty w emailu, w odpowiedzi na reklamacje mozna uznac za ustosunkowanie
    sie do reklamacji?
    Zawalilem troche 14 dniowy termin i nie wiem czy moge to podciagnac.

    --
    Picasso

  • 2. Data: 2010-11-14 22:13:53
    Temat: Re: odrzucenie reklamacji
    Od: Tułmacz <Tułmacz4uinglish@wp.pl>

    > zawarty w emailu, w odpowiedzi na reklamacje mozna uznac za ustosunkowanie
    > sie do reklamacji?

    tak

    jk

  • 3. Data: 2010-11-15 07:13:07
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Tułmacz" <Tułmacz4uinglish@wp.pl> napisał w wiadomości
    > tak

    Rozumiem, ze odnosisz sie do formy przekazania tej informacj. O tym, ze tak
    moge poinformowac o odrzuceniu roszeczen - wiem, ale czy sama informacja
    jest ustosunkowaniem sie do reklamacji...

    --
    Picasso

  • 4. Data: 2010-11-15 16:19:41
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    P_ablo wrote:

> [...]
    > ze tak moge poinformowac o odrzuceniu roszeczen - wiem, ale czy sama
    > informacja jest ustosunkowaniem sie do reklamacji...

    No, to juz wiesz, bardziej dla językoznawcy/sądu zadanie.

    IMHO ustosunkowaniem się nie jest. Jak rozumiem to była zapowiedź co
    się stanie jak klient będzie chciał reklamować daną wadę.
    Czyli - jeszcze zanim złożył reklamację.
    Trudno sie ustosunkować do reklamacji zanim została jeszcze złożona.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 5. Data: 2010-11-15 19:41:56
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Czyli - jeszcze zanim złożył reklamację.
    > Trudno sie ustosunkować do reklamacji zanim została jeszcze złożona.

    Inaczej.
    Najpierw byla wymiana maili, pozniej kilka rozmow gdzie wytluszczalem
    dlaczego nie moge odpowiadac za takie usterki. Pewnego dnia otrzymalem maila
    z zalacznikami miedzy ktorymi byla oficjalna reklamacja i informacja, ze
    taki sam komplet dokumentow zostal wyslany poczta ZPO. I na tego maila
    dostal zacytowana wczesniej odpowiedz.

    Czy taki zwrot mozna potraktowac jako ustosunkowanie sie do reklamacji ktora
    de facto zostala juz w tym momencie zlozona?

    --
    Picasso

  • 6. Data: 2010-11-15 22:07:52
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    P_ablo wrote:

> [...]
    >
    > Czy taki zwrot mozna potraktowac jako ustosunkowanie sie do
    > reklamacji ktora de facto zostala juz w tym momencie zlozona?

    IMHO nie.
    Ten co reklamował po takim zdaniu całkiem uzasadnienie może się
    spodziewać dopiero rozpatrzenia i ew. odrzucenia reklamacji.
    Co sam mu napisałeś:
    "dostanie Pan oficjalna odmowe".

    Czyli to co napisałeś do niego jeszcze nie było "oficjalną odmową",
    skoro zapowiadasz że dopiero ją dostanie...

    Gapowe niestety trzeba czasem zapłacić.

    --
    Pozdro
    Massai