  • Data: 2014-12-23 02:46:20
    Temat: Re: odpowiedzialnosc lokatora
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski"

    > Miernik na kaloryferku nie szacuje ciepła pobranego z ciepłowni, na
    > ogżanie tego mieszkania, pokoju.

    Do czego to doszło, muszę się zgodzić ze Stokrotką... Ogólnie -
    podzielnik mierzy coś (co to zależy od podzielnika, bo są wykonane w
    rożnych technologiach).
    ---
    Więc pisze że szacuje a nie liczy.

    Co tak na prawdę mierzy ma niewielki wpływ na
    rachunki,
    ---
    Ma taki wpływ, że jak zakręcisz całkiem to Ci wyjdzie zużycie zero. Możesz
    też ustawić sobie umiarkowanie i Ci wyjdzie umiarkowanie. Popróbuj sam a nie
    wymyślaj głupie teorie.

    na rachunki ma wpływ kwota, którą trzeba dołożyć firmie
    rozliczającej,
    ---
    Ile wychodzi na jedno mieszkanie, że porównujesz to z ogrzewaniem za
    przynajmniej 1000zł ?

    która wymyśliła jakiś pokrętny algorytm wyliczający
    kwoty, które i tak niewiele różniłyby się od tych liczonych z metra
    mieszkania.
    ---
    Różnią się właśnie tak, że jak ktoś mniej grzeje to mniej płaci a jak więcej
    to więcej. Nie powiem by to było dokładne, bo właśnie nie wiadomo jaka jest
    dokładność, ale jakiś szacunek jest, że jedni płacą więcej a drudzy mniej.

    Największa różnica, to wynagrodzenie dla firmy rozliczającej
    i dokonującej odczytów.
    ---
    Tak ?