  • Data: 2005-04-11 14:47:18
    Temat: Re: odpowiedzialność Policj i(kazus)
    Od: "Pawcio" <1...@n...spamowcow> szukaj wiadomości tego autora

    news:d3e15m$ni2$1@inews.gazeta.pl...

    > Prokurator nie musi się spotykać z tajnymi współpracownikami i jak nawet
    > jego twarz będzie powszechnie znana, to przez taką nieostrożność nie
    > zamordują tego współpracownika. Poz a tym, to wbrew pozorom prokurator w
    > zasadzie jest tylko urzędnikiem, który z tym idzie do sądu. Prokurator
    > jest relatywnie o wiele mniej groźny dla mafiosa, niż policjant. Bo
    > policjant, to nie tylko czynności, która można udokumentować, ale
    > również całą wiedza operacyjna tak naprawdę do końca nigdzie nie
    > udokumentowana oraz przede wszystkim odpowiednie dojścia do informacji.

    No nie znam sposobów działania brygad antyterrorystycznych ale
    zawsze sądziłem że oni są od działań siłowych.Czyli ktoś im pokazuje
    palcem gdzie mają wejść kogo zatrzymać, oni to robią i tyle.
    Mówisz mi że to są zwykli policjanci którzy gdy zdarza sie akcja,
    odrywają się od codziennej pracy ,
    zakładaja na głowę kominiarki i lecą eee no wejść do budynku czy zatrzymać
    mafiosa ?Czyli podsumowując nie są to ludzie których jedynym zadaniem jest
    bycie w gotowości do akcji i w razie potrzeby branie udziału w tej akcji?