  • 1. Data: 2006-04-05 08:52:05
    Temat: odpis aktu malzenstwa - kto moze?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    czy to prawda ze rodzice bez zgody dzieci, moga w usc dostac odpis aktu
    malzenstwa dzieci?
    i jesli tak to na jakiej podstawie?

    dzieki za info i pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-04-05 09:13:00
    Temat: Re: odpis aktu malzenstwa - kto moze?
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    szerszen napisał(a):
    > czy to prawda ze rodzice bez zgody dzieci, moga w usc dostac odpis aktu
    > malzenstwa dzieci?
    > i jesli tak to na jakiej podstawie?

    tak, art.83 prawa o aktach stanu cywilnego

    KG

  • 3. Data: 2006-04-05 10:44:54
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > tak, art.83 prawa o aktach stanu cywilnego
    > KG

    dzieki, pozdrawiam
    szerszen

  • 4. Data: 2006-04-05 17:30:10
    Temat: Odp: odpis aktu malzenstwa - kto moze?
    Od: "bubu" <j...@t...pl>

    Użytkownik szerszen <s...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:e100fa$q3m$...@o...futuro.pl...
    > czy to prawda ze rodzice bez zgody dzieci, moga w usc dostac odpis aktu
    > malzenstwa dzieci?
    > i jesli tak to na jakiej podstawie?
    >
    > dzieki za info i pozdrawiam

    TAK, ja tak właśnie zamówiłem akt małżeństwa mojego syna .Urz. Stanu
    Cywilnego w miejscowości udzielania ślubu na mój wniosek wysłany listem
    poleconym z przyklejonymi znaczkami skarbowymi na nim ( 15 PLN za każdy
    egz., oraz znaczek za 5 PLN za rozpatrzenie wnosku ) . Ten właśnie USC
    wysłał na mój adres powiadomienie ,że zamówiony akt mogę odebrać
    w USC mojego miejsca zamieszkania.Tak się stało.